به تماشای یک اجرای زنده که برای مخاطبانش ایده داشت

اولین کنسرت «حامیم» خواننده نوظهور موسیقی پاپ ایران روزهای بیست و یکم و بیست و دوم اردیبهشت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین و به نقل از امور رسانه ای پروژه، حامیم از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران اولین کنسرت خود را به تهیه کنندگی سعید سال افزون روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت در تالار اسپیناس تهران برگزار کرد.

حامیم از جمله خواننده های نسل جدید موسیقی پاپ در ایران است که به تازگی آثارش مورد توجه قرار گرفته است.

آثار «حامیم» که عمدتا در فضاهایی عاشقانه تولید و منتشر شده است، بیش از هر چیزی مفاهیمی چون عشق و زندگی را در خود دارد.

برگزار کنندگان این برنامه به تمام مخاطبانی که وارد سالن می شدند یک شاخه گل رز سفید و کارت پستالی با امضای این خواننده تقدیم می کردند که روی آن نوشته شده بود: «برای تویی که قلب منی ... .»

«رز سفید» پرمخاطب ترین اثر این خواننده است که آار بازدید و دانلود بالایی را در بین تمام آثار منتشر شده در فضای موسیقی پاپ به خود اختصاص داده است.

این خواننده در ابتدای صحبتهای خود رو به حضار گفت: برای امشب و این لحظه مسیر سخت و پرفراز و نشیبی را طی کرده ام و بسیار خوشحالم که اینجا شما را می بینم و انرژی زیادی در فضا هست.

حامیم در ادامه به احترام مادر و پدرش از روی استیج پایین آمد و آنها را در آغوش کشید و پس از قدردانی از مادرش گفت «به افتخار مردترین انسان زندگی من؛ پدرم...» و قطعه «قلب منی» را در آغوش پدرش خواند تا فضای سالن به شدت احساسی شود.

ارکستر این خواننده نیز با ترکیبی از موزیسین‌های سرشناس ایرانی همچون اشکان آبرون، نیما رمضان و آرش سعیدی ارکستری حرفه‌ای را روی صحنه برده بود. این در حالی است که قطعات «رز سفید» و «خداحافظ ماه قشنگم» بیش از دیگر آثار این خواننده مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت و همین استقبال باعث شد وی «رز سفید» را در انتهای برنامه اش بار دیگر اجرا کند.

استقبال از نخستین کنسرت حامیم باعث شده برگزار کنندگان این کنسرت، برای چهار شب و هشت سانس دیگر در خرداد تمدید کنند که به زودی اطلاع رسانی دقیق آنها صورت می‌پذیرد.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳
کد خبر: 6487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =