چند درصد پله برقی پل‌های عابر پیاده فعال است؟

عضو شورای شهر تهران گزارشی از میزان فعالیت پل‌های عابر پیاده پایتخت ارائه داد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت پل‌های عابر پیاده گفت: مسئولان شهرداری تهران در این رابطه گزارش دادند و بازدیدی از پل‌های عابر مکانیزه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در تهران ۱۱۹ پل عابر با پله برقی وحود دارد و طی بررسی‌های ۴۸ ساعت گذشته مجموعاً ۵۷ دستگاه با نقایصی مواجه هستند و ۱۵ پل به صورت کامل غیر فعال، ۵۲ درصد پل‌ها سالم، ۳۵ درصد دارای کمی نقص و ۱۳ درصد کاملاً غیر فعال هستند.

تشکری هاشمی گفت: ۴۶۵ پله برقی در تهران شناسایی شد که ۱۱۲ یونیت غیر فعال، دارای نقص و ۳۵۳ دستگاه فعال بودند و ۷۶ درصد پله‌ها فعال و ۲۴ درصد دارای نقص هستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه نگهداری پل‌ها برعهده سازمان زیباسازی است عملاً مشاهده می‌شد در مناطق ۱۷،۱۸ و ۱۹ وضعیت خوبی وجود دارد و در منطقه ۱ وضعیت نامطلوب است و ۷۰ درصد پله‌های این منطقه خراب هستند

وی گفت: مناطق ۱۲،۷،۴ و یک وضعیت خوبی در حوزه پله برقی وجود ندارد و در منطقه ۱۲ به هیچ وجه پله برقی وجود ندارد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه در چند ماه اخیر یک پل مکانیزه در نبوت جمع آوری شدند گفت: پله‌های برقی فعال قالب هستند و برخی از پله‌های برقی در روزهای خاص فعال هستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: روند نگهداری پل‌های عابر پیاده رو به بهبود است و البته باید نسبت به حل مشکلات اقدام کرد.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 6419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =