تولید پورشه ۹۱۱ توسط سینگر با ظاهر مسابقه‌ای

شرکت سینگر که در بازسازی و بازتولید پورشه ۹۱۱ تخصص دارد، در جدیدترین پروژهٔ خود خودروی فوق‌العاده‌ای بر اساس نسل ۹۶۴ ولی با ظاهر مدل مسابقه‌ای ۹۳۴/۵ ساخته است.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین سال‌ها است که میدانیم شرکت سینگر در بازسازی و بازتولید پورشه ۹۱۱ تخصص ویژه‌ای دارد. این شرکت در آخرین پروژهٔ خود، ۹۱۱ نسل ۹۶۴ را با خودروی مسابقه‌ای پورشه ۹۳۴/۵ دههٔ ۷۰ ترکیب کرده است. نتیجهٔ این کار، خودرویی است که DLS Turbo نام گرفته و باورنکردنی به نظر می‌رسد. این ماشین کاملاً ظاهر جسورانهٔ ۹۳۴/۵ را تداعی می‌کند و بدنهٔ فیبر کربنی جدید آن شامل گلگیرهای عریض، ورودی‌های هوای بزرگ روی گلگیرهای عقب و اسپویلر بزرگ عقب می‌شود که برای استفاده در پیست قابل تنظیم است.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-track-focused-by-singer-767x431.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-road-focused-by-singer-767x431.jpg است

نمونهٔ نارنجی‌رنگی که در تصاویر می‌بینید در اصل نسخه‌ای متمرکز بر پیست است اما سینگر برای کسانی که خودروی رام‌تری می‌خواهند، نسخه‌ای متمرکز بر جاده را هم ارائه کرده که در تصاویر به رنگ طلایی دیده می‌شود. در این نسخه یک اسپویلر دُم اردکی جایگزین بال قابل تنظیم عقب شده و اسپلیتر جلو هم کوچک‌تر می‌شود. همچنین برای کسانی که نمی‌توانند تصمیم بگیرند کدام نسخه را انتخاب کنند، سینگر می‌تواند نمونه‌ای را با ویژگی‌های هردو نسخه بسازد. در این مدل، می‌توان در طول هفته از اسپویلر دم اردکی استفاده کرد و برای آخر هفته و رانندگی در پیست، آن را با بال قابل تنظیم تعویض کرد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-track-focused-by-singer-5-767x431.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-road-focused-by-singer-3-767x431.jpg است

سینگر در این ماشین به جزئیات زیادی توجه داشته است تا کاملاً دوران دههٔ ۷۰ را تداعی کند اما اعمال حال و هوای آن دهه روی ۹۶۴ متعلق به دههٔ ۹۰ و همین‌طور افزودن عناصر ۹۳۴/۵ روی نه یکی بلکه دو نسخه، بزرگ‌ترین چالشی بوده که سینگر در ساخت DLS Turbo با آن مواجه شده است. همچنین توسعهٔ بال عقب بزرگ‌تر با داون‌فورس بیشتر و دماغهٔ تهاجمی به همراه اسپویلر دم اردکی با درگ کمتر و دماغهٔ کاربردی‌تر نیز یک چالش بوده است زیرا هردو باید به‌طور منسجم با دیگر قسمت‌های خودرو کار کنند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-road-focused-by-singer-1-767x431.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-track-focused-by-singer-3-220x150.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-track-focused-by-singer-2-220x150.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-track-focused-by-singer-1-220x150.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-road-focused-by-singer-4-220x150.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-road-focused-by-singer-2-220x150.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-road-focused-by-singer-5-220x150.jpg است

هردو نسخهٔ این پورشه اما به پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری توئین توربوی با طراحی سینگر مجهز هستند که بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و به ردلاین ۹ هزار rpm می‌رسد. یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی هم این نیرو را به چرخ‌های عقب ارسال می‌کند و سیستم تعلیق ارتقاءیافته با کمک‌فنرهای سفارشی هم به کنترل این قدرت کمک خواهد کرد. وظیفهٔ متوقف کردن این پورشهٔ قدرتمند نیز بر عهدهٔ ترمزهای سرامیکی است که پشت رینگ‌های تک پیچ ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب نصب شده‌اند. این رینگ‌ها با لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ R پوشیده شده‌اند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-road-focused-by-singer-8-220x150.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-track-focused-by-singer-8-220x150.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-road-focused-by-singer-7-220x150.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-track-focused-by-singer-7-220x150.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-road-focused-by-singer-6-220x150.jpg است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن porsche-911-964-dynamics-lightweighting-study-track-focused-by-singer-6-220x150.jpg است

هر دستگاه از DLS Turbo طبق خواست و سلیقهٔ خریدار ساخته می‌شود و می‌تواند یک نمونه با نمونهٔ دیگر تفاوت‌های قابل‌توجهی داشته باشد. به همین دلیل، قیمت این خودرو مشخص نیست. سینگر اما یک نمونه از این ۹۱۱ جذب را در هفتهٔ اتومبیل مونتری به نمایش درخواهد آورد.

۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: 7372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =