ترانه «درخت» با صدای رضا یزدانی منتشر شد

ترانه «درخت» با آهنگسازی هادی کولیوند و خوانندگی رضا یزدانی منتشر شد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین تک‌آهنگ «درخت» با ترانه‌ای از مهدی ایوبی، آهنگسازی هادی کولیوند و خوانندگی رضا یزدانی منتشر شد. مسعود همایونی نوازندگی گیتار الکتریک و علی اوجی تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشتند.

ترانه «درخت» تیتراژ قسمت دوازدهم مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» است. برای دسترسی به این ترانه اینجا مراجعه کنید.

مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی از اسفند سال گذشته پنجشنبه‌ها به صورت هفتگی از پلتفرم فیلم‌نت به شکل اختصاصی پخش می‌شود.

این مسابقه، استعدادیابی خوانندگی است و در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی و داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری مسابقه حضور دارند. همچنین علی اوجی اجرای «آوای جادویی» را برعهده دارد.

یزدانی خواننده سبک راک و پاپ راک، نوازنده گیتار، گیتار الکتریک، آهنگساز و بازیگر متولد سال ۱۳۵۲ در تهران است، او از نوجوانی فراگیری موسیقی را آغاز کرد و از سال ۱۳۷۷ به صورت جدی فعالیت‌ خود را در این حوزه ادامه داد، یزدانی سال ۱۳۸۰ نخستین آلبوم خود را به نام «شهر دل» منتشر کرد و سال ۱۳۸۹ در فیلم سینمایی «بوی گندم» به کارگردانی محمدرضا خاکی حضور داشت و ترانه‌ای به نام «خلیج فارس» را برای این فیلم سینمایی خواند.

«دیوونه خونه مجازی»، «درهم»، «دوئل در آینه»، «ساعت ۲۵ شب»، «ساعتا خوابن» و «خاطرات مبهم» از جمله آلبوم‌های موسیقی یزدانی است. اشعار ترانه‌های او عمدتاً درون مایه اعتراضی و اجتماعی دارد.

همچنین «حکم»، «رئیس» و «محاکمه در خیابان» به کارگردانی مسعود کیمیایی از جمله فیلم‌هایی هستند که یزدانی به عنوان بازیگر یا خواننده و آهنگساز در آنها فعالیت داشته است.

مجموعه داستان‌ترانه «خاطره قاتله»، تک‌آهنگ‌های «هنوز از دور حواسم به توئه» اثر گروه «وال ۵۲»، «می‌ترسم» تیتراژ فیلم «سه کام حبس» و تیتراژ سریال «خون سرد» از آثار اخیر یزدانی است. همچنین کنسرت این خواننده سوم خرداد امسال طی دو سانس‌ در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 6761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =