ساخت ۲۸ پارکینگ در دستور کار شهرداری تهران

شهردار تهران گفت: امسال ۲۸ موقعیت برای ساخت پارکینگ در نظر گرفته‌ایم که از این تعداد عملیات احداث ۵ پارکینگ آغاز شده‌ است.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین صبح امروز شنبه ششم خرداد ۱۴۰۲- آئین کلنگ زنی ساخت پارکینگ طبقاتی بیمارستان شریعتی در پنجاه و هفتمین رویداد امید و افتخار برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار پایتخت در این مراسم پیرامون برنامه شهرداری برای ساخت پارکینگ در تهران گفت: امسال ۲۸ موقعیت برای ساخت پارکینگ در نظر گرفته‌ایم که از این میزان عملیات احداث ۵ موقعیت آغاز شده‌است.

زاکانی افزود: ساخت پارکینگ بیمارستان امام خمینی (ره) از قبل آغاز شده بود و ما صرفاً درصدد طبقاتی کردن و اضافه تجهیزات به آن هستیم. پارکینگ بیمارستان شریعتی نیز در زمینی به مساحت بالغ بر ۵ هزار متر مربع و به صورت مکانیزه ساخته خواهد شد، این پارکینگ تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه گفت: اعتبار لازم برای ساخت پارکینگ شریعتی ۳۸۰ میلیارد تومان است و افتتاح آن باعث کاهش حجم ترافیک خودرویی خیابان جلال آل‌احمد نیز می‌شود.

شهردار در پایان تاکید کرد: آغاز و انتهای پروژه‌های شهرداری تهران مشخص است و زمان افتتاح پروژه‌های شهری را به مردم اعلام می‌کنیم اما برای آن پیوست زمانی نداریم. پیش بینی می‌شود اگر سایر پارکینگ‌های مد نظرمان به صورت مکانیزه ساخته شوند به ظرفیت پارک حدود ده هزار خودرو برسیم.

۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 6681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =