انتقال دست‌فروشان تئاتر شهر به زمین‌های معرفی شده توسط شهرداری

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: زمین‌هایی را به دست فروشان اطراف تئاتر شهر معرفی می‌کنیم تا این افراد منتقل شده و حریم این بنا نیز پاکسازی شود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ درباره معضل حضور دستفروشان در چهارراه ولیعصر به خصوص حریم بنای تاریخی تئاتر شهر گفت: این بساط گستری در این محدوده قدمت طولانی دارد. در دوره‌های مختلف مدیریت شهری تلاش بر این بوده که این موضوع را حل و فصل کنند.

وی گفت: معضل این محدوده صرفاً دست فروشان نیست. بلکه مشکل فراتر از دست فروشی است. با این حال طبق قانون موظف به برخورد با سد معبر هستیم. اما با توجه به معیشت مردم ملاحظاتی داریم اما ظاهراً رأفت بیش از حد باعث سو استفاده عده‌ای شده که نظم شهر را مختل کرده‌اند. با این حال عزم ما برای ساماندهی و جمع آوری این بساط‌گستری جزم است اما شهرداری به تنهایی قادر به جمع آوری آنها نیست.

موسوی ادامه داد: البته کسبه، هنرمندان و اصحاب رسانه از این وضعیت ناراحت هستند خط قرمز ما هم ایجاد اخلال در شهر است. ما با کسانی که امرار معاششان از این راه است مشکلی نداریم اما عده‌ای از این فرصت سو استفاده کرده‌اند.

شهردار منطقه ۱۱ گفت: ما به یک هم افزایی بین شهرداری، پلیس و سیستم قضائی نیاز داریم. همراهی مردم هم بخشی از قضیه است. برخی از عدم آگاهی مردم نسبت به این موضوع سو استفاده می‌کنند و با کوچک‌ترین اقدام شهرداری برای برقراری نظم و امنیت؛ فضاسازی رسانه‌ای و مظلوم نمایی می‌کنند. بنابراین همراهی مردم و هنرمندان را نیاز داریم

وی گفت: برای ساماندهی دست فروشان زمین‌هایی پیش بینی شده که به این افراد معرفی می‌کنیم تا آنها به این اماکن منتقل شوند و اطراف تئاتر شهر هم پاکسازی شود.

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 6650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =