وزیر ارشاد: ممنوعیت فعالیت خوانندگان «خبرسازی» است

وزیر ارشاد در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و مطالب اخیر مطرح‌شده درباره ممنوعیت فعالیت برخی خوانندگان پاپ را «خبرسازی» خواند و تاکید کرد که از اساس این نوع خبرسازی‌ها را رد می‌کند.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین محمدمهدی اسماعیلی درباره‌ی مطالب منتشرشده مبنی بر ممنوعیت فعالیت برخی خوانندگان موسیقی، گفت: شبکه رسانه‌ای ما باید بررسی کند که چطور امکان دارد تصمیمی که گرفته نشده است، به یک‌باره رسانه‌ای و درباره آن بحث می‌شود. این موارد مقررات خاصی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد، ترتیب‌های روشنی داریم که بر اساس آنها بررسی می‌شود و اگر مشکلی باشد به افراد اعلام می‌شود و اصلا مخفی نیست.

او ادامه داد: مشخص است که اگر برای کسی در این زمینه مشکلی پیش بیاید، جهت برگزاری کنسرت او موافقت نمی‌شود. حال درباره جوسازی‌های رسانه‌ای، دیروز از همه بخش‌ها خواستم به اینگونه شایعه‌سازی‌های رسانه‌ای پایان دهند. اجازه ندهیم که افرادی با انگیزه‌های مختلف ایجاد التهاب کنند. حوزه فرهنگ و رسانه قواعد روشنی دارد و متولی آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وزیر ارشاد در عین حال یادآور شد: مثل هر صنف دیگری ممکن است اگر کسی جایی تخلفی کرده باشد، طبق مقررات به آن رسیدگی می‌شود؛ حال اگر به جمع‌بندی برسند، به خود فرد اعلام می‌شود و در کارهایش تاثیر دارد.

محمدمهدی اسماعیلی در پایان تصریح کرد: اینکه یک نفر اعلام کند و کلی خبر ایجاد کند جز شایعه‌سازی چیز دیگری نیست و من از اساس این نوع خبرسازی‌ها را رد می‌کنم. هنردوستان حتما موارد اینچنینی را از طریق اعلام رسمی وزارت فرهنگ و نهادهای متولی در این حوزه دنبال کنند.

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 6645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =