جنیفر لوپز در نقش یک مادر قاتل!

فیلم «مادر» با دوبله اختصاصی از فیلیمو منتشر شد. این فیلم در ژانر اکشن قرار می‌گیرد و جنیفر لوپز نقش اول آن را بازی می‌کند.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین «مادر» فیلمی اکشن و انتقامی است و باعث شده تا این خواننده-بازیگر مشهور پس از مدت‌ها در فیلمی اکشن ایفای نقش کند. چند سالی است که لوپز را بیشتر در فیلم‌های کمدی دیده بودیم، اما حالا این فرصت را پیدا کرده تا توانمندی خود را در ایفای نقش یک قهرمان تمام عیار اثری اکشن به نمایش بگذارد. او همچنین تهیه‌کنندگی این فیلم را هم برعهده داشته است.

علاقه‌مندان به ژانر اکشن می‌توانند فیلم «مادر» را با دوبله اختصاصی از فیلیمو تماشا کنند. مدیر دوبلاژ این فیلم رضا آفتابی و سیاوش شهبازی مترجم آن است.

صداپیشه‌هایی که در این دوبله اختصاصی حضور دارند، عبارتند از: زهره شکوفنده، رضا آفتابی، محمدرضا فصیحی‌نیا، علیرضا اوحدی، نغمه عزیزی‌پور، مهیار ستاری، فرزاداحمدی، آزاده اکبری، ناهید حجت پناه و ارسلان جولایی هستند.

خلاصه داستان فیلم مادر از این قرار است که لوپز به عنوان یک قاتل سابق در حال فرار از مهاجمانی است که نقطه ضعف او را پیدا کرده‌اند: دختری که سال‌ها قبل او را رها کرده است... فیلم مادر محصولی از نتفلیکس است که ۱۱۸ دقیقه اکشن را برای بیننده‌هایش به نمایش می‌گذارد.

۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
کد خبر: 6643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =