حضور «خانواده آقای نریمان» در پردیس تئاتر تهران

نمایش «خانواده آقای نریمان» به نویسندگی و کارگردانی احسان رحیمدل در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «خانواده آقای نریمان» به نویسندگی و کارگردانی احسان رحیمدل در یک روایت طنزگونه سفر رستم دستان به عصر حاضر را محور قرار داده است. رستم که در نبرد سهراب فرزندش را به شدت مجروح کرده به پیشنهاد فردوسی بزرگ برای یافتن نوش دارو به عصر حاضر می‌آید اما به علت عدم آشنایی با قوانین دچار دردسرهای زیادی می‌شود به طوری که در نهایت مجبور به بازگشت به زمان خود می‌شود.

امیر خراسانی، مسعود احمدی، امین قندیار، رضا گودرزی، حمید هزاره، نازنین زراسوندی، محمد قائمی‌نژاد، علی وقاری، کاوه رحیمدل از بازیگران نمایش «خانواده آقای نریمان» هستند.

این نمایش ۳۱ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن استاد داود رشیدی مجموعه پردیس تئاتر تهران به نشانی بزرگراه امام علی (ع)، اتوبان شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی به روی صحنه می‌رود.

همچنین اجرای ویژه عکاسان این نمایش یکم خرداد ساعت ۱۹ آغاز می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش «خانواده آقای نریمان» می‌توانند به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
کد خبر: 6607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =