قیمت بلیت‌های کنسرت فعلا ثابت است

در شرایطی که قیمت بلیت کنسرت‌ها تنها طی چند ماه به طرز چشمگیری بالا رفت، اکنون پس از آخرین افزایش، فعلا شاهد توقف رشد قیمت‌ها در سقف ۷۰۰ هزار تومان هستیم.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین اگر سری به سایت‌های بلیت‌فروشی بزنید، خواهید دید که انتخاب چندانی به لحاظ ژانر، برای حضور در اجراهای موسیقی ندارید و تنها باید از بین اجراهای موسیقی پاپ و البته کنسرت علیرضا قربانی که فعلا در شهرستان‌ها برگزار می‌شود و بعدا به تهران می‌آید، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شرایط امروز کنسرت‌ها تا حد بسیاری تحت تاثیر تبعات ناشی از همه‌گیری است که البته بخشی از آن جهانی و شامل تمام کشورها می‌شود. پیش از کرونا، اگر قصد حضور در کنسرت‌های موسیقی را داشتید، هنرمندان برگزارکننده موسیقی، طیف بیشتری را شامل می‌شد و خواننده‌های بیشتری توان برگزاری کنسرت را داشتند، اما حالا اغلب، اجراکنندگان پاپ ماندند و چند چهره موسیقی ایرانی که به نوبت به برگزاری کنسرت می‌پردازند.

در ادامه در جهت معرفی کنسرت‌های پیشرو، نگاهی خواهیم داشت به اجراهایی که می‌توان در آنها حضور داشت.

سالن میلاد نمایشگاه

محمد علیزاده یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۵ و ۲۲:۳۵، زانیار خسروی سه‌شنبه دوم خرداد در دو سانس ۱۹:۳۵ و ۲۲:۳۵، احمد سلو چهارشنبه سوم خرداد در دو سانس ۱۹:۳۵ و ۲۲:۳۵، مهدی احمدوند جمعه پنجم خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰، سامان جلیلی شنبه ششم خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۱، مسعود صادقلو سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۹:۴۵ و ۲۲:۴۵، حامیم چهارشنبه ۱۰ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰

برج میلاد

میثم ابراهیمی سه‌شنبه دوم خرداد در دو سانس ۱۹:۳۵ و ۲۲:۳۵، رضا یزدانی چهارشنبه سوم خرداد در دو سانس ۱۹:۳۵ و ۲۲:۳۵، ناصر زینلی سه‌شنبه ۹ خرداد در سانس ۱۷:۴۵ و ۲۱:۴۵، سینا شعبانخانی پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت در دو سانس ۱۸ و ۲۱

اسپیناس پالاس

روزبه بمانی یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۴۵ و ۲۲:۴۵، علیرضا طلیسچی جمعه پنجم خرداد در دو سانس ۱۹:۳۵ و ۲۲:۳۵

وزارت کشور

علی زندوکیلی جمعه ۱۲ خرداد ساعت ۲۲

برج آزادی

ریوان امیری یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۵

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 6599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =