نمایش و نقد "غریب" در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1402 در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین و به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «غریب» ساخته‌ی محمدحسین لطیفی یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور آنتونیا شرکا منتقد و کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان «غریب» آمده است: سال ۱۳۵۸ با بالا گرفتن اختلافات گروه‌های مسلح سیاسی از جمله کومله و دموکرات و.... شـهید محمد بروجردی به همراه اندکی از همرزمانش، برای سامان دادن به اوضاع و رسیدگی به شرایط مردم راهی غرب کشور شدند. اوضاع نابسامان و اوج‌گیری دسته‌بندی‌ها شرایط را برای فرمانده جوان منطقه غرب پیچیده‌تر کرد. تنها یک جرقه برای انفجار کافی بود...

Image-3-1-.jpeg

بابک حمیدیان، مهران احمدی، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی، حسام محمودی، سامیه لک و فرهاد قائمیان از جمله بازیگران فیلم «غریب» هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هفتاد و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

Image-1-2-.jpeg

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 6580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =