ضرغامی: اعتبارات ویژه برای ساماندهی "چشمه میشی" شهر سی سخت تخصیص می یابد

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به کهگیلویه و بویراحمد و بازید از مناطق گردشگری شهر "سی سخت" گفت: جاذبه های شهر" سی سخت" بی نظیر است و اعتبارات ویژه برای ساماندهی "چشمه میشی" این شهر تخصیص می یابد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین "عزت الله ضرغامی" روز پنجشنبه پس از بازید از مناطق گردشگری شهر "سی سخت" در دامنه رشته کوه "دنا" در جمع خبرنگاران گفت: منطقه گردشگری "کوه گل" سی سخت از ظرفیت های ناب گردشگری برخوردار است که جا دارد برای جاده دسترسی و دیگر مکان های گردشگری به خصوص "چشمه میشی"در این منطقه، زیر ساخت ها و حمایت های لازم انجام شود.

ضرغامی با اشاره به افزایش زیرساخت های گردشگری در دامنه رشته کوه "دنا" به خصوص شهر سی سخت، گفت: سرمایه گذاران این بخش مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

وی در بازید از مجتمع اقامتی "دال دنا" در شهر سی سخت گفت: این مجتمع گردشگری قابلیت بین المللی دارد و برای این منظور در بخش تسهیلات مورد حمایت ویژه دولت قرار می گیرد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفری دو روزه پس از حضور در گلزار شهدای یاسوج، در روز چهارشنبه از یاسوج به دهدشت سفر کرده و ضمن بازدید از بافت تاریخی این شهر (بلادشاپور)، در افتتاحیه هفتمین "جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین "در پارک ولایت یاسوج حضور یافت و امروز پنجشنبه از "موزه شهر یاسوج"، "پارک آبی تل خسرو"، "جاده گردشگری کوه گل" (سی سخت) ، بازدید کرد.

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 6562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =