ببینید/ دومین تیزر «دسته دختران» رونمایی شد

با گذشت حدود یک ماه از اکران فیلم سینمایی «دسته دختران» در سینماهای سراسر کشور، تیزر جدید این فیلم منتشر شد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، با ادامه اکران عمومی فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، دومین تیزر رسمی این اثر رونمایی شد.

دفتر پخش بهمن سبز به مناسبت فرارسیدن روز دختر، تخفیف ویژه‌ای را برای خانواده‌ها جهت تماشای فیلم سینمایی «دسته دختران» در نظر گرفته است. اکران این فیلم که داستان رشادت‌ها و حماسه‌سازی دختران قهرمان ایران را به تصویر می‌کشد از ۳۰ اردیبهشت تا ۳ خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به مدت ۵ روز در سینماهای سراسر کشور به صورت نیم‌بها انجام می‌شود. مخاطبان می‌توانند به صورت اینترنتی یا حضوری از این تخفیف بهره‌مند شوند.

«دسته دختران» که با شعار «این رزم را با زن سرودن عاشقانه است» اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد؛ روایت اقتباسی و ناگفته گروهی از زنانی غیور ایرانی در خرمشهر است که برای دفاع از خاک‌شان، با اسلحه به خط مقدم جنگ می‌زنند.

نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین و صدف عسگری، همراه با حسین سلیمانی، یاسین مسعودی، محمد صدیقی‌مهر و مهدی حسینی‌نیا بازیگران «دسته دختران» هستند.

ساخت دومین تیزر «دسته دختران» را سیدعلی نوروزیان بر عهده داشته و تصاویر موشن گرافیک آن را امین ملک‌زاده اجرا کرده است، این فیلم محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است که توسط موسسه بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 6540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =