اجرای «اینجا پنجره‌ای ...» در ایرانشهر

نمایش «اینجا پنجره‌ای باز مانده است» به کارگردانی ندا شاهرخی و یاسمن خواجه ای در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین نمایش «اینجا پنجره‌ای باز مانده است» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی ندا شاهرخی و یاسمن خواجه‌ای از ۲ خرداد ماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

در این نمایش سعید چنگیزیان در نقش هنگامه و مرتضی یونس‌زاده در نقش سعید روی صحنه خواهند رفت.

این نمایش دومین اثر از سه‌گانه‌ای با الهام از منطق الطیر عطار است. اولین اثر از این سه‌گانه، نمایش «بعد از این» اثر مشترک ندا شاهرخی و یاسمین خواجه‌ای با ژان لویی اکل از کارگردانان به نام فرانسوی با همراهی کمپانی نف، در فرانسه و ایران پیش‌تر روی صحنه رفته است.

این نمایش دومین اثر از این سه‌گانه است، این اثر در سال ۱۳۹۷ در کشور فرانسه در سالن ماریا کازارس روی صحنه رفته است. سومین اثر این سه‌گانه نیز با همراهی یک هنرمند ایتالیایی، محصول مشترک ایران و فرانسه در سال آتی اجرا خواهد شد.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «اینجا پنجره ای باز مانده است قصه زنی هنرمند به نام هنگامه است که در قالب یک نمایشگاه تجسمی و با الهام از منطق الطیر عطار داستان پر فراز و نشیب خود را روایت می‌کند.»

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به نسیم ادبی و مرتضی یونس‌زاده تهیه‌کننده، کاوه عیدی آهنگساز، سجاد طاهری برنامه‌ریز و دستیار کارگردان، امین باقری طراح نور، سجاد طاهری ویدیو مپینگ، حسین مرادی مدیر صحنه، مونا مقدم، مارال پورمندان ویدیو، مونا مقدم طراح اقلام تبلیغاتی، سینا سعیدی و مونا مقدم عکاسان، سارا حدادی مدیر تبلیغات، پارسا گنجی دستیار صحنه و لباس، کاوه عیدی گیتار الکترونیک، سروش نعمت اللهی دودوک و علی رحمانی میکس و مستر اشاره کرد.

خرید بلیت این نمایش هم‌اکنون برای علاقه‌مندان امکان پذیر است. این نمایش از دوم خرداد هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۲۱:۱۵ به صحنه می‌رود.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 6537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =