آتش‌سوزی ساختمان اقامتی پذیرایی در پایتخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌ سوزی در یک ساختمان اقامتی پذیرایی در منطقه مفتح پایتخت خبر داد و گفت: در این حادثه ۶۰ تا ۷۰ فرد حاضر در ساختمان خارج شدند.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین سیدجلال ملکی درباره این حادثه اظهار داشت: ساعت ۱۷:۴۱ روز یکشنبه یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی پذیرایی در خیابان مفتح تهران پایان‌تر از خیابان طالقانی اعلام شد که سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی بلافاصله به محل اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان پنج طبقه اقامتی پذیرایی در طبقه منفی یک بخش انباری آن به وسعت بیش از ۷۰ مترمربع مقداری لوازم، کارتن و این گونه وسایل چیده شده بود که دچار آتش‌سوزی شده و دود بسیار بالایی طبقات بالا را فرا گرفته بود.

ملکی افزود: در این حادثه آتش‌نشانان ۶۰ تا ۷۰ نفر را از طبقات بالای این ساختمان خارج کردند و ۲ نفر از پرسنل این مجموعه دچار مسمومیت دودگرفتگی شده بودند و حال آنها تقریبا وخیم بود و آتش‌نشانان این افراد را از طبقه منفی یک خارج کردند و زنده تحویل عوامل اورژانس دادند. در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شد که تحویل عوامل اورژانس شد.

وی گفت: اکنون آتش مهار و از گسترش آن به دیگر بخش‌های این انبار جلوگیری شده است زیرا حدود ۳۰ تا ۴۰ مترمربع این انبار دچار آتش‌سوزی شده بود و در بخش‌های دیگر که مواد قابل اشتعال وجود داشت از سرایت به آن بخش‌ها جلوگیری شده است که شاید اگر به آن بخش‌ها سرایت می‌کرد وضعیت را کمی وخیم‌تر می‌کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تاکنون خوشبختانه تلفات جانی نداریم اما همچنان نیروهای آتش‌نشان مشغول عملیات جست و جو و ایمن‌سازی و تخلیه دود هستند و ممکن است تا حدود نیم ساعت دیگر عملیات به پایان برسد و آتش‌نشانان ساختمان را تحویل مالکان مجموعه و کارشناس آتش‌نشانی حاضر در محل دهند.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
کد خبر: 6510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =