۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 6424
آداب مهم مهمانی رفتن برای کودکان

کودکان به جهت این که تجربه کافی در زمینه مهمانی رفتن ندارند، نمی دانند در مهمانی ها چه رفتاری داشته باشند و چگونه رفتار کنند.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین هیچ کسی به طور مستقیم به دلیل بی ادبی و گستاخی کودکتان از شما انتقاد نمی کند؛ ولی در غیاب شما به دلیل بی توجهی نسبت به تربیت کودکتان و بی ادبی که فرزند شما در مهمانی ها دارد، انتقاد می کند. برای این که در مهمانی ها کودک شما موجب خجالت شما نشود باید به او آداب مهمانی را بیاموزید. برای این که کودک شما رفتار خوبی در یک مهمانی یا جمع داشته باشد باید آداب مهمانی را به او آموزش دهید.

به کودک خود یاد دهید تا در مهمانی ها احوال پرسی کند؛ ولی هیچ گاه او را مجبور نکنید جملاتی که شما می خواهید را بگوید یا حتما سلام کند.

به کودک خود بیاموزید که به هیچ عنوان نباید در خانه دیگران سرک بکشد حتی اگر به خانه آشنای نزدیک یا خانه مادر بزرگ خود رفته باشید.

به کودک خود گوشزد کنید که اگر در مهمانی کودک دیگری حضور دارد نباید بدود و باید ساکت باشد همچنین قوانین بازی کردن را به او یاد بدهید.

به کودک خود بیاموزید که نباید خانه میزبان را به هم بریزد و شیطنت کند.

رفتار کودک خود را در حین مهمانی کنترل کنید و اگر لازم بود به او جدا از جمع تذکر دهید.

برای این که کودک شما بی قراری نکند و حوصله او سر نرود باید چند وسیله سرگرم کننده مانند اسباب بازی، دفتر نقاشی و کتاب همراه خود داشته باشید.

اگر کودک شما دوست دارد به شما در مهمانی ها کمک کند کارهای بی خطری مانند چیدن چنگال و چیدن قاشق را به او بسپارید.

به غذا خوردن کودک خود توجه کنید گاهی به دلیل گرسنگی کودک شما بدقلقی می کند به همین دلیل قبل از مهمانی تا زمان آماده شدن غذای اصلی با یک غذای ساده کودک خود را سیر نگه دارید.

به کودک خود یاد بدهید که هنگام خداحافظی از میزبان تشکر کند.

در قالب بازی و قصه همه نکات گفته شده را می توانید به کودک خود یاد بدهید.

برای این که به کودک خود آداب معاشرت را یاد بدهید به چه نکاتی باید توجه کنید؟

به گزارش رویداد۲۴ به کودک خود یاد بدهید تا پر حرفی نکند و در زمان مناسب حرف بزند همچنین به کودک خود بیاموزید که در میان جمع نباید پر حرفی کند.

به کودک خود یاد بدهید که در مهمانی نباید بزرگترها را مسخره کند و انجام دادن این کار بسیار ناپسند و زشتی است.

یکی از مهم ترین کارها در آداب معاشرت، تشکر کردن از بزرگترها است. شما باید به کودک خود یاد بدهید تا از محبت دیگران تشکر کند.

به کودک خود بیاموزید تا از دیگران عذرخواهی کند و هر گاه اشتباهی کرد یا عمل زشتی را انجام داد از دیگران معذرت خواهی کند و همیشه مودبانه رفتار کند

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 6424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =