سرقت مسلحانه با شگرد پخش حلیم نذری

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت مسلحانه در تهران خبر داد و گفت: متهمان با شگرد پخش حلیم نذری اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: در پی یک فقره وقوع سرقت مسلحانه در خانه‌ای در محله "انقلاب" تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان راهی صحنه جرم شدند و با آغاز تحقیقات میدانی پی بردند ابتدا یک زن جوان با در دست داشتن کاسه حلیم زنگ خانه مال باخته را زده و به بهانه آوردن نذری به همراه ۳ مرد مسلح برای سرقت مسلحانه وارد منزل موردنظر شدند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی در ادامه گفت: متهمان پس از اینکه وارد خانه شدند بلافاصله دست و پای مال باختگان را بسته و اقدام به سرقت اموال با ارزش خانه کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان موفق به سرقت ۳۰۰ گرم طلا ، گوشی، لپ‌تاپ و یکهزار و ۲۰۰ دلار به ارزش تقریبی هشت میلیارد ریال از خانه موردنظر شدند، ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان این باند ۴ نفره شناسایی کردند و متوجه شدند سردسته این باند سابقه کیفری دارد و تازه از زندان آزاد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان افراد داخل خانه را با قمه هدف ضرب و جرح قرار داده بودند، تصریح کرد: کارآگاهان به دنبال دریافت این سرنخ مهم در پرونده، با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی کردند و در ادامه نیز متوجه شدند آنها قصد دارند برای چندمین بار این اقدام مجرمانه را انجام دهند.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و در بررسی‌های ابتدایی موفق به کشف اموال مسروقه شدند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی ۳ فقره سرقت مسلحانه از خانه‌های شهروندان با شگرد پخش حلیم نذری در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 6262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =