ستاره موسیقی کُره‌ در ۲۵سالگی درگذشت

«مون‌بین» ستاره کی‌پاپ و یکی از اعضای گروه موسیقی «آسترو» در گذشت.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین و به نقل از گاردین، شرکت سرگرمی «فنتجیو» روز پنجشنبه از درگذشت‌ «مون‌بین»‌(Moonbin) ستاره کی‌پاپ و عضو گروه «آسترو»‌ در سن ۲۵سالگی خبر داد.

رسانه‌های کره جنوبی به نقل از پلیس اعلام کرده‌اند که «مون‌بین»‌ روز چهارشنبه بدون علائم حیاتی در آپارتمانش واقع در سئول پیدا شده است.

شرکت «فنتجیو» با انتشار پیامی در صفحه توئیتر نوشت: «مون‌بین،‌ یکی از اعضای «آسترو»‌ در نوزدهم آوریل به طور غیرمنتظره دنیای ما را ترک کرد و به ستاره‌ای در آسمان تبدیل شد»

در این بیانیه‌ای هیچ اطلاعاتی درباره دلیل درگذشت «مون‌بین» ارائه نشده است.

«مون‌ بین»‌ علاوه بر اینکه یکی از اعضای گروه «آسترو»‌ بود با گروه فرعی به نام «مونبین و سانها»‌ نیز اجرا می‌کرد. او پیش از اینکه در فوریه ۲۰۱۶ به «آسترو»‌ ملحق شود و به عنوان بازیگر و مدل فعالیت داشت.

با انتشار خبر درگذشت این هنرمند، موجی از پیام‌های اندوه‌بار طرفداران او در فضای مجازی منتشر شد.

در سال‌های اخیر خبر درگذشت چندین ستاره جوان کی‌پاپ نیز از جمله «گو هارا» منتشر شده است. در سال ۲۰۱۸ نیز «مین‌وو»، یکی از اعضای گروه موسیقی «صددرصد» در سن ۳۳سالگی در خانه‌اش درگذشت. در سال ۲۰۱۷ نیز «کیم جونگ هیون» خواننده اصلی گروه موسیقی «شاینی»‌ که مشکوک به خودکشی بود در سن ۲۷ سالگی درگذشت.

ستاره‌های کی پاپ در سنین جوان و اغلب در اواسط نوجوانی توسط آژانس‌ها انتخاب می‌شوند و تحت کنترل شدید زندگی می‌کنند و روزهایشان را برای تمرین‌های سنگین موسیقی و رقص صرف می‌کنند.

کره جنوبی یکی از بالاترین آمارهای خودکشی در جهان را دارد و بر اساس آمارهای اخیر دولت،‌ خودکشی یکی از اصلی‌ترین دلایل مرگ افراد زیر ۴۰ سال این کشور است.

۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر: 6147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =