«نقره‌ای» با 63 اثر در جشنواره منطقه‌ای بوشهر رقابت می‌کند/رونمایی از پوستر

با نزدیک شدن به برگزاری شصت و ششمین جشنواره‌ منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر- خلیج فارس، از پوستر فیلم کوتاه «نقره‌ای» به نویسندگی و کارگردانی حمید صابری، رونمایی شد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین «نقره‌ای» که در ژانر اجتماعی کار شده و تاکنون در جشنواره‌های بین‌المللی مختلفی حضور یافته است، روایت قصه خانم توکلی بازرس یک موسسه خیریه است، که برای بررسی وضعیت یکی از درخواست‌ دهندگان وارد خانه‌ای می‌شود، اما وجود بحران، تصمیم‌گیری را برای او دشوار می‌کند...

رها خدایاری، نازگل شریفی، ندا اسدی، تیام کرمانیان بازیگر کودک و شیوا اردویی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از سه شنبه 5 اردیبهشت در بوشهر میزبان 63 فیلم کوتاه داستانی،تجربی، مستند و انیمیشن از 11 استان است و تا جمعه 8 اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

فیلم کوتاه «نقره‌ای» نیز در نخستین روز از جشنواره در سانس دوم ساعت 18:45 تا 20:15 در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر به نمایش درخواهد آمد.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: سالار اردستانی، تدوین: مسعود فرجام، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فتوره‌چیان، مجری طرح،برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مهرنوش حسینی، مدیر صدابرداری: مجید نجاتی، طراحی و ترکیب صدا: مهرداد براتی، ساخت موسیقی: حامد مفاخری، طراح صحنه: علی وطن دوست، طراح گریم: خلیل نظری، طراح لباس: حمیده رسولی، منشی صحنه: مریم ویس مرادی، مشاور رسانه: سمیرا افتخاری، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: فاطمه تقوی، پوستر: پریسا نجفی، لوگو: حامد تلخ آبی، مدیر تدارکات: محسن حسینعلیان

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 6141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =