فیلم «دسته دختران» هفت دقیقه کوتاه شد

محمدرضا منصوری تهیه‌کننده «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی همزمان با آغاز اکران عمومی این فیلم سینمایی از کوتاه شدن هفت دقیقه‌ای آن نسبت به نسخه به نمایش‌درآمده در جشنواره فجر خبر داد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین محمدرضا منصوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دسته دختران» که از ۳۰ فروردین ماه روی پرده سینماهای سراسر کشور می‌رود، درباره تغییرات نسخه جدیدی که برای اکران آماده شده است نسبت به آنچه که در جشنواره فجر چهلم نمایش داده شد، بیان کرد: پس از مشورت با دوستان در حوزه پخش و مؤسسه بهمن‌سبز سازمان سینمایی سوره به این نتیجه رسیدیم که برای ارتباط بهتر مخاطب با اثر، تغییراتی را روی نسخه‌ای که قرار است اکران شود، اعمال کنیم.

وی ادامه داد: ذکر این نکته خالی از لطف نیست بازخوردی که از مخاطبان در چهلمین جشنواره فیلم فجر گرفتیم و همچنین نظرات کارشناسان و منتقدان در این اتفاق اثرگذار بوده بر این اساس نسخه جدید «دسته دختران» را که هفت دقیقه کوتاه شده و تغییراتی در تدوین و صداگذاری داشته است، با نظر کارگردان فیلم منیر قیدی، آماده نمایش در سینماها کردیم که امیدوارم فیلم بتواند اکران خوبی را تجربه کند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دسته دختران» مطرح کرد: این اثر، قصه زنانی است که نمی‌خواستند متفاوت باشند. آنها می‌خواستند خودشان باشند و به دنبال حفظ میهن‌شان بودند. در حقیقت آن‌ها برای آزادی شهر خود، دسته دختران را تشکیل دادند. به قول مرتضی سرهنگی، صدام از مادران و زنان ایران شکست خورد.

فیلم سینمایی "دسته دختران" دومین فیلم بلند منیر قیدی در مقام کارگردان پس از فیلم "ویلایی‌ها" به حساب می‌آید که با محوریت نقش زنان در جنگ به تصویر درآمده است.

در این فیلم که از امروز اکران عمومی آن آغاز می‌شود بازیگرانی همچون نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی و هدی زین‌العابدین به ایفای نقش پرداخته‌اند.

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 6135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =