همزمان با آغاز پیش فروش از پوستر  نمایش «نئورئالیسم» رونمایی شد

از پوستر نمایش «نئورئالیسم» با طراحی صادق حسینی رونمایی شد

به گزارش شهرقشنگ آنلاین از روابط عمومی گروه، همزمان با آغاز پیش فروش نمایش «نئورئالیسم» در سایت تیوال، از پوستر این نمایش با طراحی صادق حسینی رونمایی شد. نمایش «نئورئالیسم» با نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی و تهیه کنندگی مشترک هاتف کلاته و میثم اسدالهی، از ساعت ۲۱:۰۰، روز جمعه، بیست و پنجم فروردین سال ۱۴۰۲، در سالن شماره۱ تماشاخانه دا به روی صحنه می‌رود. سامنی که پیش از این تجربه کارگردانی نمایش «چشم‌ها چرا نمی‌بینند»، فیلم مستند «تاریخ همگان» و چندین پروژه هنری و ادبی را در کارنامه خود دارد، در نمایش جدیدش «نئورئالیسم»، از حضور بازیگرانی همچون(به ترتیب حروف الفبا): رسول احمدی، سحر آخان، حمید باهوش، سپهر جاویدیان، لیلا شاهی، فائقه شلالوند و لیدا وعیدی بهره می‌برد. همچنین از عوامل این نمایش ۷۰دقیقه‌ای، می‌توان به؛ (مجری طرح: بهزاد جاودان‌فرد)، (مدیر اجرایی: سهیل جمشیدی)، (ساخت تیزر: جاوید علی‌پور)، (مدیر تولید: بهزاد رحمان‌پور)، (عکاسان: داوود وجدی، علیرضا احمدی)، (طراح گریم: وحدت سرچونی)، (مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر)، (طراح لباس: نگار مقیمی)، (طراح پوستر: صادق حسینی)، (طراح نور: محمد سعیدی)، (دستیاران: سارا علاقمند، علی عباسی) اشاره کرد.
سلمان سامنی در اشاره به خلاصه این داستان اینگونه عنوان می‌کند که: نئورئالیسم داستان گم گشتگی زندگی دختری در میان مرزهای واقعیت و خیال است چرا که توان رویارویی با سیمای دهشتناک حقیقت را ندارد.
این خبر در پایان خاطرنشان می‌کند، پیش‌فروش تخفیف‌دار بلیت‌های نمایش «نئورئالیسم» در سایت تیوال آغاز شده و مخاطبان گرامی می‌توانند برای تهیه بلیت به این سایت مراجعه و یا حضورا به گیشه تماشاخانه‌ دا به نشانی: خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن‌بست اول، پلاک۵ مراجعه نمایند.

۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 6056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =