یاوه‌سرایی‌های ضدایرانی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، مدعی شد که در صورت تداوم «ترور و خشونت»، اسرائیل به آنچه «سازمان‌های تروریستی تحت حمایت ایران» خواند، حمله خواهد کرد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین و به نقل از العربیه، «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، مدعی شد که در صورت تداوم «ترور و خشونت»، اسرائیل به آنچه «سازمان‌های تروریستی تحت حمایت ایران» خواند، حمله خواهد کرد.از «جروزالم پست»، کوهن در گفت‌وگو با «مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه با اشاره به تشدید تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی و مقاومت، مدعی شد: «حماس مسئول ادامه خشونت‌ها در شهر قدس و پرتاب موشک‌ها از جنوب لبنان و غزه است و اسرائیل به قصد بازگرداندن ثبات و آرامش به اقدام‌های خود ادامه خواهد داد».

کوهن که گفت‌وگوی تلفنی جداگانه‌ای نیز با همتای بحرینی خود انجام داده بود، مدعی شد: «اسرائیل تلاش کرده است تا از تشدید تنش جلوگیری کند، اما از اقدام علیه سازمان‌های تروریستی که برای ایجاد تنش در منطقه تلاش می‌کنند، کوتاه نخواهد آمد».

اسرائی پیشتر نیز اعلام کرده بود که درباره آنچه «نقش احتمالی ایران» در حمله راکتی و موشکی به شمال سرزمین‌های اشغالی خوانده است، تحقیق می‌کند.

پیشتر مقام‌های صهیونیست مدعی شده بودند که «انجام چنین حملاتی از جنوب لبنان جز با موافقت حزب‌الله و ایران امکان‌پذیر نیست.»

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 5968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =