طراحان هنری «هفت خان اسفندیار» معرفی شدند

سهیل دانش‌اشراقی، مرتضی نجفی و علی شفیعی، طراحان هنری نمایش موزیکال «هفت خان اسفندیار» به کارگردانی حسین پارسایی معرفی شدند.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین از روابط عمومی نمایش، سهیل دانش‌اشراقی طراحی صحنه، لباس و اکسسوار، مرتضی نجفی طراحی نور و مدیر تصویربرداری و علی شفیعی طراحی گریم نمایش موزیکال هفت خان اسفندیار به کارگردانی حسین پارسایی را برعهده دارند.

دانش اشراقی پیش از این طراحی صحنه و لباس نمایش‌های لامبورگینی، الیور توئیست، مرد بالشی، نفرین قحطی‌زدگان را برعهده داشته است.

طراحی صحنه آثار سینمایی مسخره باز، روز صفر و روشن از دیگر فعالیت‌های دانش اشراقی است. او برای طراحی صحنه فیلم‌های مسخره باز و روز صفر کاندید دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر و برای طراحی صحنه فیلم روزی روزگاری آبادان برنده این جایزه شد.

دانش اشراقی بعد از نمایش موزیکال الیور توئیست دومین تجربه همکاری خود با حسین پارسایی را در هفت خان اسفندیار به نمایش می‌گذارد.

همچنین مرتضی نجفی به عنوان نورپرداز، فیلمبردار و مدیر فیلمبرداری تاکنون موفق به دریافت سیمرغ بلورین بابت فیلم‌های سینمایی تومان، روشن و یدو از جشنواره فیلم فجر شده است.

پروژه اسفندیار دومین همکاری نجفی بعد از نمایش موزیکال الیور توئیست با پارسایی است.

علی شفیعی طراح چهره‌پردازی نمایش هفت خان اسفندیار پیش از این به عنوان طراح چهره‌پردازی در آثاری همچون قهوه تلخ، شهرزاد، پل چوبی و اتوبوس شب حضور داشته است.

یوسفعلی میرشکاک به عنوان مشاور محتوایی در این اثر حضور دارد.

هفت خان اسفندیار برداشتی آزاد از شاهنامه فردوسی و محصول سازمان رسانه‌ای هنری اوج با مشارکت شرکت نور تابان و همکاری بنیاد فرهنگی هنری رودکی است که اردیبهشت ماه سالجاری در تالار وحدت اجرا خواهد شد.

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: 5953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =