بازیگران «نئورئالیسم» معرفی شدند

همزمان با روزهای پایانی تمرینات نمایش «نئورئالیسم» به نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی، بازیگران این نمایش معرفی شدند.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین از روابط عمومی گروه، نمایش نئورئالیسم با نویسندگی و کارگردانی: سلمان سامنی و تهیه کنندگی مشترک: هاتف کلاته و میثم اسدالهی، از روز جمعه، بیست و پنجم فروردین سال ۱۴۰۲، در تماشاخانه دا به روی صحنه می‌رود.

سامنی که پیش از این تجربه کارگردانی نمایش چشم‌ها چرا نمی‌بینند، فیلم مستند تاریخ همگان و چندین پروژه هنری و ادبی را در کارنامه خود دارد، در نمایش جدیدش نئورئالیسم، از حضور بازیگرانی چون رسول احمدی، سحر آخان، سپهر جاویدیان، لیلا شاهی، فائقه شلالوند، حمید باهوش و لیدا وعیدی بهره می‌برد.

همچنین از عوامل این نمایش ۷۰دقیقه‌ای که از ساعت ۲۱:۰۰ روز جمعه، ۲۵فروردین‌ماه ۱۴۰۱، به روی صحنه می‌رود می‌توان به (مجری طرح: بهزاد جاودان‌فرد)، (مدیر اجرایی: سهیل جمشیدی)، (ساخت تیزر: جاوید علی‌پور)، (مدیر تولید: بهزاد رحمان‌پور)، (عکاسان: داوود وجدی، علیرضا احمدی)، (طراح گریم: وحدت سرچونی)، (مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات: امیر پارسائیان‌مهر)، (طراح لباس: نگار مقیمی)، (طراح پوستر: صادق حسینی)، (طراح نور: محمد سعیدی)، (دستیاران: علی عباسی، محمد فرهادی، سارا علاقمند) اشاره کرد.

سلمان سامنی در اشاره به خلاصه این داستان اینگونه عنوان می‌کند که نئورئالیسم داستان گم گشتگی زندگی دختری در میان مرزهای واقعیت و خیال است چرا که توان رویارویی با سیمای دهشتناک حقیقت را ندارد.

نمایش نئورئالیسم با نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی، از ۲۵فروردین‌ماه در تماشاخانه‌ دا به نشانی: خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن‌بست اول، پلاک۵ روی صحنه می‌رود و پیش فروش بلیت‌های این نمایش در سایت تیوال به زودی آغاز خواهد شد.

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 5908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =