«سلفی با دموکراسی» در جشنواره‌ فیلم لندن حاضر می‌شود

فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی علی عطشانی برای حضور در جشنواره Lift-off Global network لندن انتخاب شده است.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین و به نقل از روابط‌ عمومی بیتافیلم، فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری صدرا درودیان همایونی و کسری درودیان همایونی برای حضور در سیزدهمین دوره جشنواره Lift-off Global network که از ١٠ تا ٢٤ اپریل در لندن برگزار می‌شود، انتخاب شده است.

این فیلم که خردادماه سال گذشته در سینماهای سراسر کشور اکران شده بود، هم‌اکنون در دو پلتفرم فیلیمو و نماوا در دسترس مخاطبان قرار دارد.

«سلفی با دموکراسی» داستانی ماورایی دارد و روایت متفاوتی است از کسانی که در جنگ ایران و عراق حضور داشته‌اند و داستان آن تقریبا در ادامه داستان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» اتفاق می‌افتد.

این فیلم تقریبا ادامه فیلم «دموکراسی تو روز روشن» به کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۸۹ است و همان خط داستانی را دنبال می‌کند. «دموکراسی تو روز روشن» داستان زندگی یک سردار دفاع مقدس بود که در زندگی اشتباهاتی مرتکب شده و در عالم برزخ سعی در جبران خطاهایش دارد. در آن فیلم بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و محمدرضا گلزار به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان «سلفی با دموکراسی» آمده است: در دفتر کار خدا، بخش ایران، یک سری فرشته به اسم راست‌شونه هستند که کارهای خوب مردم ایران را ثبت می‌کنند و یک سری فرشته به اسم چپ‌شونه که کارهای بد مردم ایران را به ثبت می‌رسانند. حالا به دو فرشته فرصت داده می‌شود که برای ماموریتی به کشور ایران سفر کنند و…

پژمان بازغی، پولاد کیمیایی، کوروش تهامی، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز، امیرعباس گلاب، قاسم زارع، نیما شاهرخ‌شاهی، مهدی صبایی، مهران رجبی، دنیا مدنی، مجید میهن‌دوست از جمله بازیگران این فیلم هستند.

عوامل فنی این پروژه عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده: صدرا درودیان همایونی و کسری درودیان همایونی، نویسندگان: مسعود احمدیان و امیرعلی احمدیان، تهیه‌کننده اجرایی: سید محمد احمدی، گروه تهیه‌کنندگان: مهدی منصوری، حسین بلاش، احسان ولی‌پور زند، مهدی منصوری، پریسا زهتابیان، سید علی اسماعیلی قوهکی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، دستیار یک و برنامه‌ریز: امیر رونقی، مدیر تولید: سعید دلاوری، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، فائزه سادات موسوی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی و ملیکاسادات اسماعیلی، سرپرست جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: فرید ناظر فصیحی، مسئول جلوه‌های ویژه میدانی: حسن راستگو، صداگذار: سید محمود موسوی‌نژاد، مدیر امور بین‌الملل: امیدعلی چوگانی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مدیر تدارکات: علیرضا یارمحمدی، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، عکاس: مجید محبوبی‌راد، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا، پخش بین‌المللی: امریکن برایتلایت فیلم پروداکشنز.

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 5906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =