آرامش به جاده‌های کشور بازگشت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بازگشت آرامش و تردد روان در جاده های کشور خبر داد و گفت: فقط در ورودی کلان شهرها شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین سرهنگ احمد شیرانی روز دوشنبه گفت: در حال حاضر به دلیل عادی شدن ترافیک ناشی از پایان تعطیلات نوروزی، تمامی محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی لغو شده و به روال قبل بازگشته است.

به گفته وی، تنها در ورودی کلان شهرها مانند تهران، کرج، مشهد و اصفهان شاهد بار ترافیکی پرحجم اما روان هستیم و هیچ مداخلات جوی نیز مشاهده نمی شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیکی راهور با اشاره به تغییر فصل و آب شدن برف ها تاکید کرد: پیش بینی می کنیم در این فصل در جاده های کوهستانی شاهد لغزندگی سنگ ها و رانش باشیم که احتیاط بیشتر رانندگان را می طلبد.

به گفته او در حال حاضر تمامی جاده های کشور در شرایط ایمن از لحاظ تردد قرار دارند و طی ۲۴ ساعت اخیر هیچ حادثه ای طبیعی گزارش نشده است.

سرهنگ شیرانی همچنین به کاهش ۲۰ درصدی تلفات جاده ای در نوروز۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: البته طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و باید برای بروزترین گزارشات منتظر ماند.

گفتنی است که در نوروز ۱۴۰۱ با وجود کاهش ۱۷ درصدی در تلفات جاده ای، شاهد مرگ یکهزار و ۱۰۰ نفر از هموطنان بودیم.

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 5903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =