نوازنده ایرانی مدل طلا مسابقات جهانی ویولن را دریافت کرد

امین غفاری از نوازندگان و مدرسان موسیقی کشورمان مقام اول (مدال طلا) و جایزه ویژه مسابقات جهانی ویولن کشور ژاپن را دریافت کرد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین امین غفاری از نوازندگان، مدرسان و پژوهشگران موسیقی کشورمان در بیست و دومین دوره از مسابقات جهانی ویولن که در شهر اوزاکا ژاپن با عنوان «Competition Osaka International Music» برگزار شد، مقام اول (مدال طلا) و جایزه ویژه مسابقات جهانی ویولن کشور ژاپن را دریافت کرد.

این نوازنده ویولن در مسابقات جهانی ویولن که با حضور نوازندگانی از کشورهای مختلف از جمله اتریش، آمریکا، انگلیس، ترکیه، ژاپن، چین، فرانسه و. برگزار شد، پس از گذراندن مراحل اول و دوم با ارسال کنسرتو ویلن چایکوفسکی و سونات شماره سه ایزایی، در مرحله فینال به صورت حضوری در شهر اوزاکا با اجرای قطعه زیگونروایزن سارازات موفق به کسب مقام اول و مدال طلا شد.

جایزه ویژه این مسابقات نیز از طرف کمپانی Henle Verlag به وی اعطا شد. ضمن اینکه در مراسم اختتامیه نیز در یکی از بهترین سالن‌های شهر اوزاکا اجرایی به عنوان جایزه به امین غفاری اعطا شد.

به گفته غفاری پس از این مسابقات چند اجرا در سالن‌های بزرگ در اروپا برای وی برنامه ریزی شده که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

مسابقات جهانی موسیقی اوزاکا از سال ۲۰۰۰ در شاخه‌های مختلف موسیقی در حال برگزاری است و از معتبرترین مسابقات موسیقی در دنیا به شمار می‌رود که برندگان جوایز در این مسابقات شانس اجرا در سالن‌های درجه یک اروپا و آمریکا را خواهند داشت.

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 5898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =