مدارس تهران از فردا حضوری فعالیت دارند

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: مدارس، مراکز و فضاهای آموزشی تهران روز دوشنبه به شکل حضوری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همزمان با ١۴ فروردین، بازگشایی دوباره مدارس بعداز تعطیلات نوروز و آغاز آموزش حضوری در مدارس، مراکز و فضاهای آموزشی، با تاکید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و همکاری مدیران مناطق و مدارس؛ تمام مراکز آموزشی، پرورشی و تربیتی، در فضایی شاد و ایمن صورت می‌گیرد و مدارس آماده حضور پرشور دانش آموزان هستند.

بر این اساس، طبق اعلام مسئولان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران یکی از رویکردهای نوین آموزش و پرورش پایتخت در سال جدید، در خصوص ایجاد فرصت‌های متنوع یاددهی و یادگیری؛ طراحی و خلق مدارس تاب آور است که می‌تواند به رشد خلاقیت، مدیریت استرس، رشد هوش هیجانی، مهارت محوری در دانش آموزان و همکاران کمک کند. به همین منظور به دلیل تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت و همچنین، ایام مبارک ماه رمضان، آماده سازی و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس پس از تعطیلات نوروز به صورت کاملا حضوری با برنامه‌های شاد و متنوع در دستور کار قرار گرفته و تمام مدارس آماده ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به دانش آموزان عزیز هستند.

براساس این گزارش، مناطق نوزده‌گانه آموزش و پرورش شهر تهران با مشارکت همکاران فرهنگی، اولیاء و دانش آموزان در فرآیند پاکسازی، زیباسازی و شاداب سازی محیط فیزیکی مدارس متناسب با بهار و رمضان اقدام کرده و مدارس پذیرای حضور پرشور دانش آموزان عزیز و همکاران ارجمند هستند.

۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 5891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =