حمایت‌های دولت التهابات بازار مسکن را کاهش می‌دهد

رییس کانون انبوه سازان مسکن و ساختمان کشور با اشاره به برنامه دولت برای ساخت مسکن و اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: التهابات بازار مسکن با ساخت مسکن حمایتی توسط دولت به طور قطع کاهش می‌یابد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین محمد مرتضوی افزود: دولت سیزدهم اراده محکمی از ابتدا برای اجرای ابر پروژه نهضت ملی مسکن داشت، اما در این راه مشکلاتی به وجود آمده که به نظر می‌رسد باید اصلاحاتی در این رابطه صورت بگیرد.

رییس کانون انبوه سازان مسکن و ساختمان کشور اضافه کرد: اگر دولت بتواند مسکن حمایتی را با اصلاحات مدنظر در سال ۱۴۰۲ انجام دهد به طور قطع التهابات بازار در این بخش کاهشی خواهد بود.

وی کنترل تورم را از دیگر اقدامات در راستای مهار افزایش قیمت مسکن عنوان کرد و گفت: با توجه به اراده دولت در موضوع ارتباط با دیگر کشورها از جمله کشورهای همسایه و عربستان که در روزهای پایانی سالی که گذشت به وجود آمد می‌توان از این فرصت ایجاد شده برای ارتقای فعالیت‌ها خود به خصوص در حوزه مسکن بهره برد.

مرتضوی بیان کرد: ایران در حوزه‌هایی از جمله خدمات فنی و مهندسی در منطقه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که از این فرصت می‌توان به بهترین شکل ممکن برای صادرات محصولات، خدمات و اعزام نیروی مهندسی به سایر کشورها استفاده کرد.

رییس کانون انبوه سازان مسکن با اشاره به نگرانی سرمایه‌گذاران حوزه مسکن با وجود تحریم‌ها تصریح کرد: ارتباط با دیگر کشورها از جمله کشورهای همسایه این فرصت را ایجاد خواهد کرد تا بتوان اتفاقات بسیار مثبتی را در حوزه مسکن در کشور رقم زد.

۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 5881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =