ارسال اثر به جشنواره «ماهور» تمدید شد

دبیر جشنواره «ماهور» از ارسال بیش از ۲۵۰ اثر تاکنون به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این رویداد تا روز دوشنبه ۱۴ فروردین تمدید شد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدمحسن حسینی افزود: با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ماهور مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز دوشنبه(۱۴ فروردین) تمدید شد، پیش‌تر مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا روز پنجشنبه ۱۰ فروردین تعیین شده بود.

وی ادامه داد: جشنواره ماهور نخستین مسابقه «سحرخوانی ایرانیان» به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف آشنایی و تقویت بخش مناجات‌خوانی در موسیقی مذهبی و آیینی در سه حوزه سحرخوانی، مناجات‌خوانی و نیایش در آئینه اقوام، طراحی شده است که هر شرکت‌کننده می‌تواند همزمان در هر سه حوزه شرکت کند.

دبیر جشنواره ماهور خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار به پرتال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند و حداکثر سه اثر خود در هر حوزه را در قالب فایل صوتی mp۳ یا wave در این سامانه بارگذاری کنند.

حسینی گفت: علاقه‌مندانی که امکان دسترسی به پرتال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را ندارند، می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به نشانی میدان ولی‌عصر(عج)، بلوار کشاورز، نبش خیابان دائمی، پلاک یک، طبقه ۹، دفتر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ارسال کنند.

وی همچنین شماره ۰۲۱۹۶۶۵۳۵۳۶ را برای راهنمایی و ارائه اطلاعات بیشتر اعلام کرد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان، جشنواره «ماهور» نخستین مسابقه «سحرخوانی ایرانیان» را با مشارکت انجمن موسیقی ایران برگزار می‌کند. در راستای سهولت دسترسی مخاطبان، ابیات و اشعار منتخب با محوریت مناجات‌خوانی و سحرخوانی در سایت جشنواره بارگذاری شده است.

پس از جمع‌آوری و داوری آثار، مراسم معرفی برگزیدگان روز پنجشنبه ۱۷ فروردین همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود. جایزه نفرات اول تا سوم به ترتیب، ۱۰۰میلیون ریال برگزیده اول در هر بخش، ۷۰ میلیون ریال نفر دوم در هر بخش و ۵۰ میلیون ریال نفر سوم در هر بخش خواهد بود. همچنین قطعات برگزیده در قالب آلبومی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر می‌شود.

۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 5877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =