کنسرت نوروزی احمد سلو در تهران برگزار شد

احمدرضا شهریاری با نام هنری احمد سُلو، خواننده تک‌آهنگ «عشق مجازی»، دومین اجرای رسمی خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پایتخت برگزار کرد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین از روابط عمومی کنسرت، احمدرضا شهریاری خواننده موسیقی پاپ که با نام هنری احمد سُلو مُعرِف مخاطبانش است، پیش از این، در اسفندماه سال گذشته، برای نخستین بار به روی صحنه رفت و به سبب استقبال خوب هوادارانش، کنسرتش در کمتر از یک ماه تمدید شد و وی نهم فروردین بار دیگر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در سانس‌های ۱۹ و ۲۲ به روی صحنه رفت.

شهریاری در کنسرت شب گذشته، ابتدا قطعه «چپ» را اجرا کرد و در ادامه، ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو به مخاطبان گفت: امیدوارم امسال قشنگ‌ترین سال و زیباترین خاطره‌ها را پیش رو داشته باشید.

سُلو در ادامه از تمامی کسانی که او را در جایگاهی که امروز در آن قرار گرفته است، همراهی کردند، تشکر کرد.

«عشق مجازی» قطعه بعدی بود که با همخوانی و همراهی حاضران در سالن اجرا شد و در ادامه قطعه‌های «عاشقتم»، «گل گندم»، «بغل»، «سلطان قلبم»، «بند»، «چشات»، «کاش نبودم»، «قهرمان»، «اخموی جذاب»، «شوک» و... اجرا شد. سُلو، طی اجرای قطعاتش، بارها و بارها نسبت به عشق و علاقه مخاطبانش ابراز لطف و تشکر کرد.

بخش دیگر این اجرا به تکنوازی گیتار این خواننده و اجرای قطعاتی بداهه به درخواست حاضران در سالن اختصاص داشت که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. قطعاتی همچون «تنم می‌لرزه»، «توی شهر بی‌عاطفه‌ها»، «لعنت به تو زیبای بی‌عاطفه»، «نت سُل» و اثر جدید «منو تهران» با این مضمون «من یه ایرانمو تهرانمو دادم به نگاهت...» نیز اجرا شد.

نکته قابل توجه این اجرا، هیجان، شور و حال بسیار این خواننده بود. آنگونه که توانست قطعه‌های تقریبا آرام و ملو خود را به گونه‌ای اجرا کند که سالن را به وجد و شادی آورد و ارتباط خوبی با مخاطبانش برقرار کند، به طوری که از ابتدا تا پایان برنامه حاضران در سالن او را همراهی و تشویق می‌کردند.

در این کنسرت که به تهیه‌کنندگی مجید طوسی (شرکت فرهنگی و هنری سُل فا) و مدیریت اجرایی احسان طوسی برگزار شد، نوازندگانی همچون علی ضرابی (ترومپت)، سیامک کریم‌پور (ترومبون)، حسام زبردست (ساکسیفون)، مجتبی صناعی (درامز)، محسن فرضی(گیتار بیس)، سامان سپهر (گیتارالکترونیک)، پاتریک یوسف‌زاده (گیتار نایلون)، جواد شیخی (بوزوکی)، بابک کدخدا (ویولن)، حسام متولی (تومبا پرکاشن) و سالار مددیان (سینتی سایزر) همراهی داشتند. مهران مریخ نیز رهبری این ارکستر و تنظیم قطعات را برعهده داشت.

به گفته تهیه‌کننده این برنامه، به زودی تور کنسرت‌های احمد سلو در دیگر شهرهای کشور نیز برپا خواهد شد.

۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
کد خبر: 5872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =