محسن قصابیان: مخاطبان با نگرش‌های متفاوت «منصور» را دوست دارند

محسن قصابیان بازیگر فیلم سینمایی «منصور» گفت: این‌که طیف متنوعی از مخاطبان با نگرش‌های متفاوت این فیلم را دوست دارند برای من جذاب است. این، حس ملیت را در ما تقویت می‌کند.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین محسن قصابیان در این باره که بعد از سال‌ها کار تئاتر چقدر در سینما خود را موفق می‌دانید و در سینمای دفاع مقدس به چه میزان جای کار داریم؟ اظهار داشت: من که نباید قضاوت کنم. ما خودمان کار می‌کنیم که بخشی غریزی است و شاید متوجه نباشیم چه کار داریم می کنیم. مخاطب است که باید ارزیابی کند و کار را دوست داشته باشد.

وی افزود: اگر از این منظر به کار نگاه کنیم با توجه این که نزدیک به سه سال است از اکران فیلم منصور گذشته، بازخوردهایی که از مردم دیدیم برای من خیلی جذاب بود. هنوز پیام‌هایی دارم که اظهار ارادت دارند و بنا به شرایط اجتماعی تکه‌هایی از فیلم را بازتولید کرده و برایم می‌فرستند.

قصابیان گفت: بازیگر باید رصد مخاطبان را همیشه برای کارها ملاک قرار دهد تا متوجه شویم که کارمان را درست انجام دادیم یا نه.

نگاه به هنر، خیلی ملی نیست

بازیگر نیوکاسل همچنین در خصوص سینمای ملی اظهار داشت: درست است که حفظ تمامیت ارضی، ارزش مورد نظر همه ماهاست اما واقعیت این است که نگاه هم به هنر خیلی ملی نیست.

مجری، نویسنده و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون تصریح کرد: من می‌گویم آن چیزی که کار می‌کنیم ملی است. برای این که قومیت‌های متنوع و متعدد داریم و قرار نیست وقتی ملی کار می‌کنیم به این‌ها نپردازیم. همه این قومیت‌ها شاکله اساسی کلیت ما یعنی کشور ایران ماست و هر کاری که در این حیطه انجام می‌شود به نوعی می‌تواند سینمای ملی باشد.

۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 5861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =