چراغ تئاتر از همان روزهای اول فروردین ۱۴۰۲ روشن می‌شود

از ابتدای فروردین ماه سال جاری عمارت نوفل شاتو درسالن اصلی با دو نمایش به نام‌های «چند مرد و چند زن» و «حضور آدم‌ها ممنوع» به کارگردانی حنیف مظفری و تهیه کنندگی مسعود والا میزبان مخاطبان خواهدبود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ یک گروه با دو اجرا در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌روند.

نمایش چند مرد، چند زن که دومین دوره نمایشی خود را به دلیل استقبال مخاطبین شروع می‌کند، بار نخست بهمن و اسفند ۱۴۰۱ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفته بود.

در خلاصه نمایش چند مرد و چند زن آمده است: چند مرد و چند زن روایت اعتراض و انتظار است از زبان جامعه کارگری و سرمایه داری‌! آدم هایی از طبقه پایین، متوسط و بالای جامعه که به حق و حقوق خود قانع نبوده و نداشته های خود را بی دلیل از دیگری طلب میکنند.

نمایش چند مرد چند زن از ۳ لغایت ۱۸ فروردین؛ ساعت۱۹:۳٠ در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش حضور آدمها ممنوع برای اولین بار به روی صحنه می‌رود و برداشت آزادی است از رمان قلعه حیوانات نوشته جرج اورول با نگاه کمدی فانتزی است.

در خلاصه داستان آمده : حیوانات مزرعه وقتی به دانش میرسند، پی به حق و حقوق از دست رفته خود میبرند و همانجاست که اعتراض و اعتصاب و شورش بر علیه مزرعه دار شکل میگیرد.

نمایش حضور آدمها ممنوع از سوم فروردین لغایت سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰ در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌روند. علاقمندان می‌توانند برای رزرو و تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت تیوال مراجعه کنند.

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر: 5785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =