برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی جشنواره «نوجوونیم» معرفی شدند

دبیرخانه جشنواره «نوجوونیم»، برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره «نوجوونیم» با هدف کشف استعدادهای نوجوانان متولد ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ شهر تهران در عرصه‌های هنری، رسانه‌ای، فرهنگی، ادبی و ... در حال برگزاری است.

پس از اعلام فراخوان جشنواره «نوجوونیم»، بیش از پنج هزار نفر از نوجوانان دارای مقام‌های استانی و کشوری و یا نوجوانان دارای توانمندی‌های ویژه در یکی از محورهای هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فناوری در این جشنواره شرکت کردند و از این میان، با داوری حسین رفیعی، فضه‌سادات حسینی، محمدصادق باطنی، جواد فروغی، مصطفی رزاقی و حسین شکیب‌راد اسامی ۲۲ نفر برگزیده به شرح زیر اعلام شد:

فاطمه بوستانی، ریحانه رجبی، علی میرزاخانی، رضا شیرمحمدی، کیارش زارع طلب، آرین اسکندری، سیدپارسا سیدی گل سیدی، محمدمانی ربیعی، امیرعلی ملکی، فاطمه رحمانی، یاران صالحی، ریحانه شکوهی اصل، علی افرنگ، محمدطاها خسروی، امیرعباس طالبی، امیرمحمد محبوبی، صابره اخلاقی، پرنیان رستاگار، عطیه انیسی، مهدی چراغی، الینا سعیدان، سما قمری، بنیامین دهقانیان، محمدمهدی دیوانی، یگانه فلاح نژاد، سیدعلی قریشی، محمدمهدی مرادی، سارا عباسی، سارا خیرخواه، دنیا اسکندزاده.

جشنواره «نوجوونیم» در مرحله پایانی با هدف جلب مشارکت مردمی در انتخاب نفرات برتر، ۲۲ برگزیده مرحله نیمه نهایی را در برنامه تلویزیونی «نوجوونیم» به آرا مردمی گذاشته است.

در این برنامه تلویزیونی که هر روز از شبکه امید پخش می‌شود، برگزیدگان، با معرفی قابلیت‌ها و مهارت‌های خود و دفاع از فعالیت‌هایشان، از مردم منطقه خود درخواست می‌کنند تا به آنها رای دهند.

در پایان و بنابر آرای کسب شده مردمی، پنج نوجوان برتر شهر تهران در آیین اختتامیه جشنواره با دعوت از چهره‌های برتر هر حوزه، معرفی و تندیس رویش این جشنواره را دریافت خواهند کرد.

همچنین به ۲۲ نفر برگزیده در مرحله نیمه نهایی نیز، مدال جشنواره «نوجوونیم» اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ۱۸۳۷ تماس بگیرند. همچنین اطلاعات تکمیلی به همراه قسمت‌های پخش‌شده برنامه «نوجوونیم»، در کانال آپارات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی www.aparat.com/farhangsara در دسترس عموم است.

۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 5750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =