آغاز پخش مسابقه «آوای جادویی» از 25 اسفند اختصاصی در فیلم‌نت

مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» از صبح روز پنجشنبه 25 اسفند 1401 به صورت هفتگی از پلتفرم فیلم‌نت به شکل اختصاصی پخش می‌شود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین روابط عمومی فیلم‎‌نت، «آوای جادویی» مسابقه استعدادیابی خوانندگی به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی و داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری مسابقه حضور دارند. علی اوجی هم اجرای این مسابقه را برعهده دارد.
در نخستین قسمت از مسابقه «آوای جادویی»، علاوه بر معرفی داوران و جزییات مسابقه، اولین گروه از شرکت‌کنندگان هر کدام یک قطعه اجرا می‌کنند و نفرات منتخب وارد تیم داوران می‌شوند.

11.jpg

این مسابقه ابتدا قرار بود اسفند سال گذشته پخش خود را آغاز کند ولیکن درنهایت از آخرین پنجشنبه سال ۱۴۰۱ از فیلم‌نت عرضه می‌شود.
پیش‌تولید این مسابقه سال 99 آغاز و فراخوان ارسال ویدیوها توسط علاقمندان به شرکت در خرداد ماه سال 1400 منتشر شد. پس از اعلام فراخوان، چندین هزار ویدیو به دبیرخانه «آوای جادویی» ارسال شد که این آثار در گروهی به سرپرستی علیرضا افکاری مورد بررسی قرار گرفته و افراد منتخب برای مرحله اولیه مسابقه با عنوان راستی آزمایی به طور حضوری دعوت شدند. از بین این افراد، منتخبانی که اجرایشان مورد تایید قرار گرفت کارت طلایی دریافت کرده و وارد مسابقه شدند که بخش رقابتی در قالب مسابقه «آوای جادویی» به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود.

33.jpg
در هر قسمت از «آوای جادویی»، شرکت‌کنندگان به اجرای قطعاتی از آثار چهره‌های مطرح کشور می‌پردازند و نفرات برگزیده با نظر داوران به مراحل بعدی راه می‌یابند.
علاقه‌مندان می‌توانند از صبح روز ۲۵ اسفند از سایت و اپلیکیشن فیلم‌نت قسمت اول «آوای جادویی» را به شکل قانونی تماشا کنند.

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 5737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =