ساخت فیلم از انیمیشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم»

با اقتباس از انیمیشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» یک فیلم زنده ساخته می‌شود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین و به نقل از ورایتی، بک فیلم زنده از «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» در سال ۲۰۲۵ راهی سینماها می‌شود.

دین دبلوا که نویسنده و کارگردان انیمیشن سه گانه «‌چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» است کار نوشتن و کارگردانی فیلم زنده را نیز انجام می‌دهد. این فیلم قرار است ۱۴ مارس ۲۰۲۵ اکران شود.

‌انیمیشن سه گانه تحسین شده وی شامل «‌چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» در سال ۲۰۱۰، «‌چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲» در سال ۲۰۱۴ و «‌چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان» در سال ۲۰۱۹ می‌شود.

‌داستان قسمت اول این انیمیشن که نامزدی اسکار، بفتا و گلدن‌گلوب را کسب کرده و ۱۰ جایزه آنی برده است، در دهکده افسانه‌ای وایکینگ‌ها رخ می‌دهد و یک نوجوان به نام هیکاپ را به عنوان شخصیت اصلی دارد که با اژدهایی زخمی که نامش را «بی‌دندان» می‌گذارد دوست می‌شود و به کمک او به جنگ اژدهاها می‌رود.

‌این مجموعه فانتزی توسط یونیورسال و دریم ورکس با اقتباس از کتاب‌های کرسیدا کوول ساخته شده و بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

با اقتباس از این انیمیشن ۳ مجموعه تلویزیونی هم ساخته شده و یک پارک موضوعی هم برمبنای آن شکل گرفته است.

دبلوا کارش را با «مولان» در سال ۱۹۹۸ به عنوان مسئول شکل‌گیری داستان شروع کرد و بعد با کریس سندرز در «لیلو و استیچ» برای دیزنی کار کرد وسپس به خلق «‌چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» پرداخت.

۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 5369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =