ظرفیت‌های منحصر به فرد موسیقی ایران را تماشا خواهیم کرد

محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه بیست و هشتم بهمن ماه به سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

در پیام محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی و رئیس سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر آمده است:

بسمه تعالی

«موسیقی هنری عالی و رسالتش متعالی و انسان ساز است. موسیقی ریشه در سرشت پاک آدمی دارد. موسیقی در طول سال‌های نهضت مردم ایران و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در چهل و چهار سال گذشته، مددرسان آرمان‌های مردم ایران در همه عرصه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بوده است.

سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر فرصتی است تا هنرمندانی که کتیبه موسیقی کشور را به هنرشان زینت داده‌اند، دیگر بار رقمی به یادگار بر صفحات زرین و مانای هنر موسیقی این دیار زنند و گامی به پیش بردارند که با دیروزشان متفاوت است.

همه ما یک آرمان مشترک داریم و آن اعتلای نام ایران اسلامی و به نمایش گذاشتن فرهنگ غنی این سرزمین است؛ این جشنواره گزیده‌ای از آفرینش و رویش‌های تازه و بخشی از ظرفیت‌های منحصر به فرد موسیقی ایران را به تماشا و در معرض ارزیابی می‌گذارد.

اینجانب با قدردانی از همه دست‌اندرکاران این رویداد مهم هنری، مقدم اهالی موسیقی را در این جشنواره گرامی می‌دارم و توفیق آنان را در خلق آثار فاخر و جذاب در راستای تحقق اهداف اصیل انقلاب و پیشرفت ایران عزیز، مسالت دارم.»

۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: 5368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =