چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در گرگان به پایان رسید

چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با اکران "غریب"، "آه سرد" و " عطرآلود" این رویداد فرهنگی دوشنبه شب به کارش در گرگان خاتمه داد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین شامگاه دوشنبه سالن‌های سینما عصر جدید و پردیس سینمایی کاپری گرگان میزبان علاقه‌مندان تماشای فیلم‌های "غریب"، "آه سرد" و " عطرآلود" بود.
غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی برشی از دوران فرماندهی شهید محمد بروجردی را در منطقه غرب به تصویر می‌کشد.
این فیلم ساعت ۱۶ در پردیس سینمایی عصر جدید و ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی کاپری اکران شد.
بابک حمیدیان، مهران احمدی، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی، فرهاد قائمیان، جعفر دهقان، هژیرسام احمدی، حسام محمودی و سامیه لک در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
ساخته ناهید عزیزی با عنوان «آه سرد» که یکی از فیلم اولی های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر است هم ساعت ۱۶ در پردیس سینمایی کاپری و ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی عصر جدید به روی پرده رفت.
ماجرای فیلم آه سرد از این قرار است که بها و بهرام در جاده‌ای همراه و همسفر شده‌اند بی‌آنکه حرفی برای گفتن داشته باشند. بها در فکر انتقام است تا به رنج‌هایش پایان دهد.
ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی در این فیلم ایفای نقش می کردند.
فیلم «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست روایتی از فهم و درک فرصت کوتاه زندگی، علی را که استعداد خوبی در عطرسازی دارد و در آستانه پدر شدن است، با چالش‌های جدیدی مواجه می‌کند؛ او در همین فرصت کوتاه باید تمام کارهای باقی‌مانده‌اش را به سرانجام برساند.
این فیلم ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی عصر جدید و ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی کاپری اکران شد.
مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی در این فیلم ایفای نقش کردند.
فیلم‌های شماره ۱۰، جنگل پرتقال، چرا گریه نمی کنی؟، هایپاور، هفت بهار نارنج، روایت ناتمام سیما، در آغوش درخت، آنها مرا دوست داشتند، یادگار جنوب، بعد از رفتن، سرهنگ ثریا، پرونده باز است، کاپیتان، هوک، غریب، آه سرد و عطرآلود به عنوان فیلم‌های جشنواره فجر در گرگان اکران شد.
آثار منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۷ تا ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در پردیس سینمایی کاپری و سینما عصر جدید گرگان اکران شد.

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴
کد خبر: 5316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =