میزان فروش نمایش های پردیس شهرزاد!

نمایش‌های «بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان، «چه کسی جوجه تیغی را کشت؟» به نویسندگی و کارگردانی بهرام افشاری، «درهم تنیدگی»به نویسندگی و کارگردانی احسان گودرزی و «آنا کارنینا» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی در حالی هفته جدید خود را آغاز کردند که طی حدود چهار هفته گذشته میزبان بیش از ۴۰ هزار مخاطب بوده اند.

تمامی ظرفیت‌های پیش‌فروش نمایش«چه کسی جوجه تیغی را کشت»تا ۲۷ خرداد و «بک تو بلک»به کارگردانی سجاد افشاریان به اتمام رسیده و سایر نمایش ها اجرایشان تا ۱۰ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

پردیس تئاتر شهرزاد اواسط اردیبهشت سال جاری میزبان نمایش"اولدسانگز؛عشق روزهای کرونا"به نویسندگی و کارگردانی محمدرحمانیان و تهیه کنندگی علی اوجی شد و طی۲ هفته بیش از ۷۵۰۰ نفر مخاطب به تماشای این نمایش نشستند، این نمایش به فروشی معادل ۱میلیارد تومان دست یافت.

نمایش"چه کسی جوجه تیغی را کشت"به نویسندگی و کارگردانی بهرام افشاری در یک ماه گذشته طی ۵۰ اجرا ۲۰ هزار بلیط فروخته است و دو میلیارد و پانصد میلیون فروش داشته است.  

نمایش"درهم تنیدگی"به نویسندگی و کارگردانی احسان گودرزی طی ۲۶ اجرا، میزبان ۴ هزار و۱۰۰ تماشاگر و فروشی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان داشته و در روزهای پایانی به دلیل استقبال تماشاگران ۲ سانس اجرا دارد.

نمایش"آناکارنینا" به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی نیز با مجموع ۲۲ اجرا و دو هزار و پانصد تماشاگر،۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

نمایش"تاکسی درمی"نوشته رسول حق جو به کارگردانی مجتبی رستمی فر به عنوان یکی از نمایش های برگزیده تئاتر استان‌ها که در برنامه‌های ماهانه پردیس شهرزاد و سیاست‌های جدید اجرایی این مجموعه،از استان خوزستان است، توانسته طی ۱۰ اجرا میزبان ۱۵۰۰ تماشاگر باشد وفروشش از مرز۱۰۰ میلیون تومان گذشته است.

نمایش"بک تو بلک" که گفته می‌شود، پرفروشترین نمایش سال است، به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان فقط در یک ماه خرداد میزبان ۱۲هزار تماشاگر بوده است.

این نمایش تا کنون ۵۳ هزار تماشاگر و بالغ بر۶ میلیارد فروش داشته است.

همچنین دو نمایش "عاشقانه‌ها"به کارگردانی شهرام گیل آبادی و "کافه لقانطه" به کارگردانی مشترک علی اصغری و ساقی عطایی از تیر ماه در تئاترشهرزاد روی صحنه می روند.

نمایش «عاشقانه‌ها» نمایشی اجتماعی و تعاملی است که با زمینه‌های تحقیقی و مستند به نویسندگی محمد چرمشیر و بهمن عباسپور توسط گروه تئاتر«ب» در سالن شماره ۱ تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش«کافه لُقانطه» نوشته علی اصغری با حضور بازیگرانی چون امیر غفارمنش، مهدی یغمایی،فرزاد حسنی، حسین پورکریمی، فرنوش نیک‌اندیش و آذین رئوف روی صحنه می رود و مهدی یغمایی در این نمایش در نقش خواننده ایفای نقش و به صورت زنده برای مخاطبان اجرا می‌کند.

نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه» به نویسندگی برایان کلارک و کارگردانی سعید حشمتی نیز از یکم تیرماه روی صحنه می رود. این نمایش درباره "کن هَریسن" مجسمه‌ساز و استاد دانشگاه است که در پی یک سانحه رانندگی برای همیشه فلج می‌شود.

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =