چه نمایش‌هایی در هفتمین روز جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شوند؟

جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر روز جمعه ۷ بهمن ماه کار خود را با اجرای ۹ نمایش در بخش صحنه‌ای ادامه می‌دهد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین در هفتمین روز جشنواره تئاتر فجر، تالار وحدت میزبان نمایشی از تونس است. نمایشی با عنوان «کمدی الهی» با متن مشهور دانته که با کارگردانی حافظ خلیفه در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر همچون روز پنجشنبه شاهد اجرای نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی است که یک تک اجرا در ساعت ۱۷ دارد.

اما «مطرب آقا» عنوان نمایشی است نوشته و کار مهیار هزار جریبی که در تالار چهارسو اجرا می‌شود. این نمایش که از بهشهر در این دوره از جشنواره حضور دارد، در نوبت ۱۸ و سی و ۲۰ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

تالار سایه پذیرای نمایش «رستم و سهراب» است به نویسندگی مشترک داریوش نصیری و مرتضی وکیلیان که با کارگردانی رضا حسن خانی دو اجرا در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ دارد.

در تالار قشقایی نمایشی با نام «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار روی صحنه می‌رود. این نمایش دو اجرا در ساعت‌های ۱۷ و سی و ۱۹ و سی دقیقه دارد.

«پهلوان قلیچ» عنوان نمایشی است نوشته رضا محمدیان که با کارگردانی محمدیان و حسین قاسمی روی صحنه می‌رود. این نمایش که کاری است از پیشوا در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.

تالار مولوی روز جمعه میزبان نمایش «بیگانه در خانه» نوشته عارف مهتاب است که با کارگردانی یاشار منوچهری و به عنوان کاری از پارس‌آباد اجرا می‌شود. این نمایش در دو نوبت ۱۶ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

اما تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب است که با کارگردانی سید محمد هادی هاشم‌زاده و از شهر شیراز در جشنواره شرکت کرده است. این نمایش دو نوبت اجرا در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه دارد.

تالار حافظ هم با میزبانی نمایش «یک آسمان، دو خورشید» نوشته آزاده آزادنیا و کار علی آزادنیا از مشهد ادامه می‌دهد. این نمایش در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 5058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =