تئاتر فجر امروز ۱۷ نمایش برای مخاطبان دارد

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در ششمین روز همزمان با ششم بهمن ماه ۹ نمایش در بخش اجراهای صحنه‌ای و ۸ نمایش در بخش خیابانی برای مخاطبان دارد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین چراغ اجراهای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در ششمین روز از ساعت ۱۴:۳۰ با نمایش «مام» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز در بخش نمایش های خیابانی روشن می شود.

نمایش «گسار» به نویسندگی فرامرز غلامیان و کارگردانی مشترک فرامرز غلامیان و عباس نظری از شاهین شهر ساعت ۱۵، نمایش «بازی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا قاسمی از بناب ساعت ۱۵:۳۰، «دردسرهای یک موجود موذی» به نویسندگی محسن عالم‌زاده و کارگردانی مهسا دهقانی از یزد ساعت ۱۶، «کارت قرمز برای بازیکن خارجی» به نویسندگی مجتبی خلیلی و کارگردانی سید پویا امامی از اصفهان ساعت ۱۶:۳۰، نمایش «آکوستیک مین» به نویسندگی و کارگردانی حمید ناطقی از ساری ساعت ۱۷، نمایش «دعوت نشده» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی از دهلران ساعت ۱۸ از جمله اجراهای خیابانی امروزند که در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت نمایش داده می شوند.

همچنین امروز نمایش «فدا نشدن» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی میلاد حسین زاده از آستانه اشرفیه ساعت ۱۱ در ایوان انتظار میدان ولیعصر دیگر اجرای بخش خیابانی امروز را تشکیل می دهد.

نمایش های صحنه ای روز ششم

در بخش اجراهای صحنه ای نیز ۹ نمایش از جمله «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از تهران ساعت ۱۷ یک تک اجرا در سالن اصلی تئاتر شهر خواهد داشت.

«لومیر» به نویسندگی و کارگردانی تکسما مونوز از اسپانیا در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چارسوی تئاترشهر، «موکت بر» به نویسندگی و کارگردانی مجید کاظم زاده مژدهی از رشت در دو سانس ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه تئاتر شهر، «مردمان مرد» به نویسندگی و کارگردانی ارسلان محبی در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار قشقایی تئاتر شهر، «پهلوان قلیچ» به نویسندگی رضا محمدیان و کارگردانی رضا محمدیان و حسین قاسمی پیشوا در دو سانس ۱۷ و ۲۰ در تماشاخانه سنگلج از دیگر اجراهای روز ششم جشنواره هستند.

همچنین امروز نمایش های «کلاه قرمزی» به نویسندگی مسعود بیگلری و امیررضا ملکی و کارگردانی سیدمحمدرضا مرتضوی از کرج در دو سانس ۱۶ و ۱۹ در تالار مولوی، «دو خاطره خیس» به نویسندگی اورنگ نارکی و کارگردانی رحیم قرایی و مسلم نارکی از گچساران ساعت ۱۷ و ۲۰ در سالن دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر، «ممدشاه» به نویسندگی محمدرضا امیرخانی و کارگردانی سیدناصر امامی میبدی از یزد در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، «ج مثل جنگ» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی مسعود کردی از بروجرد در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار حافظ اجرا می شوند.

۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 5046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =