پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر جمعه افتتاح می‌شود

آئین افتتاح پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روز جمعه (هفتم بهمن) در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین از ستاد خبری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، این رویداد روز جمعه (هفتم بهمن) از ساعت ۱۷ با نمایش آثار منتخب هنرمندان به‌ طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

در دو بخش «طوبای زرین» و «قله‌ها» مجموعا ۴۴۰ اثر از ۲۷۴ هنرمند در رشته‌های مختلف تصویرسازی، حجم، خوشنویسی، طراحی گرافیک، عکاسی، کارتون و کاریکاتور، نقاشی و نگارگری روی دیوار خواهد رفت.

نمایش آثار منتخب هنرمندان حاضر در پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر تا ۲۸ بهمن امسال ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می‌توانند همه‌ روزه به جز روزهای ۱۵ و ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به خیابان ولی‌عصر(عج)، نرسیده به خیابان طالقانی، فرهنگستان هنر، موسسه فرهنگی هنری صبا مراجعه کنند.

برگزاری کارگاه هنری «الله اکبر » در برج آزادی

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آستانه یوم الله دهه فجر برج آزادی؛ مرکز فرهنگی هنری انقلاب اسلامی از پنجم تا هفتم بهمن از ساعت ۹ تا ۱۸ میزبان کارگاه هنری «الله اکبر» است.

در این رویداد بیش از ۱۵۰ دانشجوی دانشگاه‌های هنر در رشته‌های مختلفی از جمله گرافیک، تصویرسازی، موشن‌گرافیک، ادبیات، خوشنویسی، صنایع دستی، طراحی پارچه و لباس با موضوعیت دهه فجر به تولید اثر می‌پردازند.

قرار است این آثار تبدیل به پوسترهایی شوند که در روز یوم‌الله ۲۲ بهمن در مسیر راهپیمایی چاپ و توزیع شود. کارگاه «الله اکبر» به همت هیات محبین اهل بیت(ع) دانشگاه هنر، حوزه هنری و برج آزادی برگزار می‌شود.

«کاتبان روایت انقلاب» در خانه اتحادیه

رویداد هنری «کاتبان روایت انقلاب» (خوشنویسی مضامین انقلابی بر روی پارچه) به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین بهار انقلاب و دهه مبارک فجر به همت سازمان زیباسازی شهر تهران با حضور ۲۰ هنرمند از روز سه‌شنبه تا شنبه (چهارم تا هشتم بهمن) به مدت پنج روز در خانه اتحادیه برگزار می‌شود.

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
کد خبر: 5037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =