خانه هنرمندان میزبان «همه مردان رئیس جمهور» می‌شود

پانصدوبیست‌وششمین برنامه سینماتک خانه‌ هنرمندان ایران به نمایش فیلم سینمایی «همه مردان رئیس‌جمهور» به کارگردانی آلن جی پاکولا اختصاص دارد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، پانصدوبیست‌وششمین برنامه سینماتک خانه‌ هنرمندان ایران که روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ در سالن استاد ناصری برگزار می‌شود، به نمایش فیلم سینمایی «همه مردان رئیس‌جمهور» ساخته آلن جی پاکولا محصول ۱۹۷۶ اختصاص دارد.

پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور سعید ارکان‌زاده یزدی روزنامه‌نگار و دکترای فرهنگ و ارتباطات با موضوع «نسبت رسانه با قدرت» برگزار می‌شود.

«همه مردان رئیس‌جمهور» درباره تقلب انتخاباتی در زمان ریچارد نیکسون است که به رسوایی واترگیت مشهور شد و استعفای نیکسون را از ریاست‌جمهوری آمریکا در پی داشت. این فیلم نامزد هشت جایزه اسکار بود که چهار جایزه را دریافت کرد.

داستان این فیلم بر اساس ماجرای واقعی نوشته شده‌است. ماجرایی که در ۱۷ ژوئن ۱۹۷۲ در دوره ریاست جمهوری ریچارد نیکسون از ستاد فرماندهی دموکرات‌ها در واشینگتن با دستگیری پنج سارق با وسائل مدرن استراق سمع آغاز می‌شود و با ورود باب وودوارد (رابرت ردفورد) گزارشگر تازه‌کار واشینگتن پست و کارل برنستاین (داستین هافمن) گزارشگر پرانرژی و پی‌گیر روزنامه وارد مرحله تازه‌ای می‌شود.

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
کد خبر: 4960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =