امضای ۷۸ قرارداد اجرای پروژه عمرانی به همت دولت سیزدهم

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: ۷۸ قرارداد با مشاوران و پیمانکاران با هدف اجرای پروژه‌های عمرانی، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون امضا شده است.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین از وزارت راه و شهرسازی «محمدرضا کدخدازاده» معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه ۲۸ کیلومتر از محور اردکان به چوپانان در سفر این هفته رئیس جمهور به یزد به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار داشت: سال‌های گذشته بخشی از کریدور شمال به جنوب که از استان یزد به اصفهان امتداد دارد را توانستیم به صورت چهار خطه به بهره‌برداری برسانیم که این هفته با حضور رییس جمهور در یزد و حدود ۲۸ کیلومتر دیگر را زیر بار ترافیک خواهیم برد.

وی ادامه داد: محور اردکان به چوپانان قسمت کوچکی از کریدور بزرگ هزار و ۴۰۰ کیلومتری شمال به جنوب است، در گذشته این محور به صورت دو خطه راه اصلی بوده که هم اکنون با تلاش همکاران به چهار خط در حال تبدیل شدن است.

کدخدازاده ادامه داد: در سال‌های پیش ۴۰ کیلومتر از ۱۹۰ کیلومتر کریدور شمال به جنوب که از استان یزد به اصفهان امتداد دارد را توانستیم به صورت چهار خطه به بهره‌برداری برسانیم. از سه سال گذشته تاکنون حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف ساخت ادامه این مسیر شده است.

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 4950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =