اعلام جزییات برگزاری ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران

جزییات ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از محل برگزاری کارگاه‌ها و استقرار مهمانان تا تعداد راه‌یافتگان و جزییات گروه‌بندی آن‌ها اعلام شد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران کار خود را از صبح روز شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱ کار خود را آغاز می‌کند.

در این دوره ۳۵ نوجوان علاقه‌مند به سینما از سراسر کشور و بالاخص مناطق کم برخوردار حضور می‌یابند. این نوجوانان هریک صاحب یک ایده‌ یا یک فیلم‌ کوتاه در گونه‌های مختلفی از جمله داستانی، پویانمایی و مستند هستند.

راه‌یافتگان به مرحله نهایی المپیاد ششم در گروه‌های پنج نفره با حضور یک مربی در هر گروه، ایده‌های منتخب خود را در کارگاه‌های سه روز برگزاری به فیلم تبدیل خواهند کرد. همچنین در سومین و آخرین روز از این رویداد مدال‌های طلا، نقره و برنز به منتخبان المپیاد ششم اهدا خواهد شد.

موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی در تهران محل برگزاری کارگاه‌های ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران و اردوگله شهید باهنر محل استقرار و اسکان مهمانان نوجوان این رویداد در دوره ششم برگزاری آن خواهند بود.

ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران به دبیری مسعود احمدیان و توسط بنیاد سینمایی فارابی ۳۰ دی تا ۳ بهمن ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
کد خبر: 4928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =