انیمیشن میرکریمی در شبکه های مختلف تلویزیونی پخش می‌شود

مجموعه پویانمایی «نام‌ها» از امشب یکشنبه، ۲۵ دی ماه از شبکه مستند هم پخش می‌شود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین و به نقل از روابط عمومی صداوسیما، این مجموعه پویانمایی به کارگردانی سیدرضا میرکریمی و تهیه کنندگی محمد پیرهادی، محصول سازمان سینمایی سوره از امشب به مدت چهار هفته ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود.

پویانمایی «نام ها» روزهای پنجشنبه از شبکه دو سیما در حال پخش است و به زودی از شبکه های نهال و امید نیز روی آنتن می رود.

مجموعه پویانمایی «نام‌ها» در چهار اپیزود متفاوت به روایت زندگی چهار قهرمان دفاع مقدس، شهید عباس دوران از فرماندهان نیروی هوایی ایران، شهید مهدی باکری از فرماندهان سپاه پاسداران، شهید مصطفی چمران از فرماندهان ایران در نبرد با عراق و شهید حسن باقری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران می‌پردازد.

در چهار اپیزود مختلف این پویانمایی، بازیگرانی همچون: پرویز پرستویی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، ریما رامین‌فر، شبنم مقدمی، افشین‌هاشمی و دانش اقباشاوی به عنوان صداپیشه حضور دارند.

همچنین همزمان با آغاز پخش این پویانمایی، پویش «نام‌ها» با هدف جمع‌آوری و معرفی قهرمانان گمنام وطن از طریق روایت‌های مردمی آغاز به کار کرد.

در این پویش از مردم ایران دعوت می‌شود تا قهرمانان گمنامی‌که پیرامون خود دیده‌اند، با ذکر نام آن‌ها و شرح روایتی کوتاه از بزرگی و رشادت‌هایشان به شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۲۶۷ ارسال و آن‌ها را به همه مردم ایران معرفی کنند.

۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: 4861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =