قادر آشنا: هنرمند واقعی با اثرش صحبت می‌کند

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با بیان اینکه هنرمند واقعی با اثرش صحبت می‌کند نه پناهندگی گفت: نسخه حل مشکلات کشور در داخل بوده و نباید به دنبال آن در خارج از کشور بود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین قادر آشنا پیش از ظهر یکشنبه در اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت، اظهار کرد: گیلان در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و تولید آثار فاخر پیشتاز است.

وی با اشاره به وجه تمایز و نقطه مشترک سینماگران و هنرمندان در سراسر دنیا، افزود: هنرمندان واقعی در دنیا احترام ویژه ای به هویت ملی خویش قائل هستند و به آن افتخار می‌کنند.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با تاکید بر تقویت هنرمندان و آثار هنری استان‌ها و شهرستان‌ها، بیان کرد: برای رونق بخشی آثار هنری از تولیدات جوانان در این بخش حمایت ویژه می‌شود.

آشنا از تجهیز انجمن سینما جوانان در استان‌های کشور خبر داد و اضافه کرد: انجمن سینما جوانان ظرفیت خوبی برای حمایت از هنرمندان دارد و از این ظرفیت‌ها باید برای ارتقای کیفی آثار هنری در استان‌ها بهره گرفت.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، افزود: نسخه حل مشکلات کشور در داخل است و نباید در خارج از مرزها دنبال آن گشت.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با بیان اینکه هنرمند واقعی با اثرش صحبت می‌کند نه پناهندگی، گفت: بیگانه جویی و غرب پرستی برخی هنرمندان برای حل مشکلات کشور نیست بلکه پای منافع شخصی در میان است.

آشنا با بیان اینکه با دست بیگانه کشور ساخته نمی‌شود، اضافه کرد: تک تک ما در عمران، توسعه و آبادانی کشور نقش داریم و باید در این عرصه قدم برداریم.

وی با بیان اینکه پلشتی‌های اختلاس و فساد از زبان هنر به تصویر کشیده شود، افزود: هنر بهترین، اثرگذارترین و ماندگارترین زبان برای بیان موضوعات مختلف است.

۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 4602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =