ببینید/  «تام کروز» با پرش از هواپیما از مخاطبانش تشکر کرد!

«تام کروز» که برای فیلمبرداری قسمت جدید «ماموریت غیرممکن» در آفریقای جنوبی به سرمی برد، در حالی که از هواپیما پرید از حمایت مخاطبان فیلم «تاپ گان» تشکر کرد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین و به نقل از ورایتی، «تام کروز» با بیان این که در حال حاضر در کنار «کریستوفر مک کوایر» در آفریقای جنوبی مشغول فیلمبرداری قسمت اول و دوم از سری فیلمهای «ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» است از هواپیما به بیرون پرید.

او همچنین از حمایت مخاطبان فیلم سینمایی «تاپ گان: ماوریک» نیز تشکر کرد.

این فیلم که کارگردانی آن را نیز «کریستوفر مک کوایر» بر عهده داشته امسال با بودجه ۱۷۰ میلیون دلاری اکران شد و در نهایت با فروش حدود ۱.۴ میلیارد دلاری، به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ و کارنامه «تام کروز» تبدیل شد.



فیلم «ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» با بازگشت چندین چهره دیگر این مجموعه فیلم اکشن از جمله «وینگ ریمز»، «سایمون پگ»، «ربکا فرگوسن»، «ونسا کربی» و «هنری چرنی» همراه می‌شود که اغلب بدلکاری ها و صحنه خطرناک آن نیز توسط «تام کروز» انجام می‌شود.

قسمت نخست «ماموریت: غیرممکن: روزشمار مرگ» در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۲۳ توسط پارامونت پیکچرز در سینماها اکران خواهد شد و قسمت دوم آن نیز در حال حاضر برای اکران در ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 4374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =