داوران بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای «سودای عشق» معرفی شدند

دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) در احکامی پنج هنرمند و دست اندرکار عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی را به عنوان داوران بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای این جشنواره منصوب و معرفی کرد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق، نصرالله قادری نویسنده کارگردان و مدرس تئاتر، حسین مسافرآستانه نویسنده کارگردان و بازیگر تئاتر و مدیر فرهنگی هنری، کوروش زارعی کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون و مدیر فرهنگی هنری، آزیتا ترکاشوند بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون و فرهاد قائمیان بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون در احکامی از سوی سعید نجفیان دبیر جشنواره به عنوان داوران بخش مسابقه نمایش‌های صحنه ای این رویداد هنری منصوب شده تا آثار شرکت‌کننده در این بخش را ارزیابی کنند.

طبق جدول زمان بندی جشنواره، ۱۵ نمایش صحنه‌ای راه‌یافته به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق، اجراهای خود را در سالنهای تئاتر بوشهر از روز دوشنبه ۲۸ آذرماه آغاز می‌کنند و آخرین نمایش شرکت کننده در این بخش نیز روز پنجشنبه اول دی‌ماه ۱۴۰۱ روی صحنه می رود.

مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق از روز یکشنبه ۲۷ آذرماه تا روز جمعه دوم دی ماه سالجاری به دبیری سعید نجفیان در شهر بوشهر مرکز استان بوشهر برگزار می شود.

۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 4175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =