انیمیشن اقتصاد کشور را می‌چرخاند

مدیر مرکز انیمیشن سوره گفت: انیمیشن شغل آفرین است و اقتصاد کشور را می‌چرخاند؛ ماموریت ما این است که تولید انیمیشن در کشور تکثیر شود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین امیررضا مافی مدیر مرکز انیمیشن سوره در خصوص علاقه مندان به ساخت یا حوزه انیمیشن گفت: ما در مرکز انیمیشن سازمان سینمایی سوره به صورت مکرر درحال تلاش هستیم تا انیمیشن را در سراسر ایران گسترش دهیم و شعار ما فرا تهران است. او افزود: امسال در رویداد رویازی که در ماه پیش برگزار شد، هشت اثر از استان‌ها آمده بودند و چهار اثر از تهران داشتیم که پرتاب های نهایی و پیش نهایی را انجام دادند. مافی در خصوص قول ساخت انیمیشن‌ها در سال‌های پیش رو گفت: همه انیمیشن‌های سینمایی که قول ساخت‌ آن‌ها را داده بودم در استان‌های متفاوتی ساخته می‌شوند.

امیررضا مافی ادامه داد: همه انیمیشن‌هایی که قول آن‌ها داده شده است درحال تولید در شهر های دیگر هستند و هرکدام از این‌ها تا مرحله‌ای پیش رفته‌اند. ما قول اکران سالی یک انیمیشن را دادیم که انیمیشن‎ «مسافری از دایتیا» از شهر مشهد، «رویاشهر» استان اصفهان شهر کاشان، «یوز» از کرمان اسامی انیمیشن‌های درحال کار هستند. مدیر مرکز سوره ادامه داد: ما درحال تلاش هستیم تا انیمیشن را در سراسر کشور تکثیر کنیم و اعتقادمان این است که انیمیشن این امکان را دارد تا در هر جایی که می‌شود زیر ساخت‌های فنی آن را ایجاد و برپا کرد، تولیداتی داشته باشیم. مافی افزود: انیمیشن شغل آفرین است و اقتصاد کشور را می‌چرخاند . من این قول را به همه دوستان در همه استان‌ها می‌دهم که ماموریت ما و آن چیزی که دغدغه اش را داریم این است که انیمیشن تکثیر شود. تا الآن هم این تلاش را کردیم تا این اتفاق بیفتد. همچنین ما یک مرکز گریزی داریم نه این که به مرکز اصلی توجه نداشته باشیم اما باید تولید انیمیشن را در استان‌های دیگر فراهم کنیم.

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
کد خبر: 4008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =